به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۹۴۸۸۷

دلیل باورنکردنی پیکه برای جدایی از شکیرا

دلیل باورنکردنی پیکه برای جدایی از شکیرا
گروه ورزشی: جدایی جرارد پیکه و شکیرا یکی از اتفاقات عجیبی بود که هنوز درباره آن بحث می‌شود. از زمان جدایی جرارد پیکه و شکیرا، تیٔوری های مختلف درمورد دلایل بهم خوردن زندگی این زوج سرشناس مطرح می شود؛ حالا سرنخ های تازه‌ای در این مورد به دست آمده و شواهد حاکی از آن است که پیکه بنا به دلایلی کلارا چیا را به شکیرا ترجیح داده و زندگی مشترک چندین ساله‌اش را با خواننده سرشناس کلمبیایی بهم زده است.
 
روزنامه ال ناسیونال، درمورد شکیرا نوشته:«شکیرا محافظه کار تر از کلاراست؛ او به خاطر سنش (۴۶ سال) و به خاطر وابستگی های خانوادگی و همچنین دوری از سرزمین مادری، به صورت همزمان حسابی مراقب والدین و فرزندانش است. او می‌خواهد همه چیز را تحت کنترل داشته باشد. یکی از دلایل بحران در زندگی زناشویی او و پیکه، میهمانی های شبانه و روابط خارج از عرف فوتبالیست اسپانیایی بوده است.»
 
در ادامه آمده:« اما کلارا برعکس شکیرا، تنها ۲۳ سال سن دارد و متعلق به نسل دیگری است که می تواند در حکم دختر شکیرا باشد و دید بازتری نسبت به میهمانی های شبانه و ارتباطات پیکه دارد.»از همین رو پیکه ترجیح داد تا با جدایی از شکیرا، با کلارا که عقاید لیبرال‌تری دارد در ارتباط باشد تا بتواند بدون آنکه باعث ناراحتی همسرش شود، زندگی آزادانه‌تری داشته باشد
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: شكیرا پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها