کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صداوسیما‌حاضر نیست‌خواسته‌مردم را درنظر بگیرد

11 فروردين 1402 ساعت 9:57


گروه فرهنگی: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به نظرم مشکل شبکه‌های خانگی نیست، مشکل این است که مسئولان صدا و سیما حاضر نیستند حتی یک قدم به عقب بروند و خواسته مردم را هم در نظر بگیرند.به گزارش منیبان، زهرا سعیدی، بازیگر سینما و تلویزیون  با اشاره به رقابت ایجاد شده بین دو پلتفرم شبکه نمایش خانگی و صدا و سیما و دوری مردم از رسانه ملی گفت: صدا و سیما یکسری برنامه‌ها را تهیه می‌کند و می‌خواهد مردم فقط از دریچه‌ای که خودش می‌خواهد برنامه‌ها و اصلا دنیا را ببینند، این کانالیزه کردن کار هنری اشتباه است.

باید میان شبکه‌های خانگی و صدا و سیما رقابت وجود داشته باشد و رسانه ملی در رقابت با شبکه‌های خانگی، کیفیت کار خودش را بالاتر ببرد و تولیدات بهتر و مردم‌پسندی داشته باشد.او ادامه داد: به نظرم مشکل شبکه‌های خانگی نیست، مشکل این است که مسئولان صدا و سیما حاضر نیستند حتی یک قدم به عقب بروند و خواسته مردم را هم در نظر بگیرند.

بازیگر سریال «ستایش» در پاسخ به این سوال که آیا مخاطب شبکه نمایش خانگی هستید؟ بیان کرد: بله. در حال حاضر مشغول نوشتن یک کتاب هستم بنابراین متأسفانه به تازگی عمدا نمی‌خواهم خودم را درگیر هیچ داستان دیگری کنم ولی سریال‌هایی مثل شهرزاد را دیدم که با کیفیت خیلی خوبی ساخته شده بود و مردم استقبال زیادی از آن کردند. سریال یاغی را هم دیده‌ام ولی جدیدا سریال‌هایی که تولید شده را به همان دلیلی که ذکر کردم، ندیده‌ام.

سعیدی با بیان پیش بینی‌اش از وضعیت هنر در سال 1402 گفت: اگر مسئولان بخواهند به این ترتیب ادامه دهند، آینده خوبی را متصور نیستم. با این وضعیتی که فکر می‌کنند خودشان عقل کل هستند و نظر مردم را نادیده می‌گیرند، امیدی نیست.


کد مطلب: 394891

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/394891/صداوسیما-حاضر-نیست-خواسته-مردم-درنظر-بگیرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir