به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۹۴۹۳۵

حضور سرزده کارلوس کی‌روش درتمرین تیم قطری

حضور سرزده کارلوس کی‌روش درتمرین تیم قطری
گروه ورزشی:  کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم ام صلال حاضر شد.کارلوس کی‌روش در ادامه بازدید از باشگاه‌های قطری و حضور در تمرینات تیم‌های مختلف، شب گذشته راهی باشگاه ام صلال شد. ماموریت کی‌روش که چند ماه پیش هدایت تیم ملی فوتبال قطر را بر عهده گرفت، دفاع از عنوان قهرمانی قطری‌ها در قاره آسیا و سپس رساندن این تیم به جام جهانی ۲۰۲۶ است.

به همین منظور این مربی پرتغالی به دنبال استفاده از حداکثر ظرفیت فوتبال قطر است و همانند دوران نخست حضورش در تیم ملی ایران، بازدید از باشگاه‌ها و زیر نظر گرفتن بازیکنان مختلف را در دستور کار قرار دارد.کی‌روش تا به اینجای کار در تمرینات تیم‌هایی چون السد، الدحیل، الغرافه، العربی، الوکره و الریان حاضر شده است و شب گذشته هم از تیم ام صلال سرکشی کرد. سرمربی قطر همچنین دقایقی در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد و برای آنها صحبت کرد.

اما یکی از نکات قابل توجه این تصمیم کی‌روش عدم حضور در تمرین تیم الاهلی است. الاهلی دو مدافع تیم ملی ایران یعنی شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان را در اختیار دارد. این دو بازیکن هرچند در لیست کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشتند اما در این رقابت‌ها شانسی برای بازی پیدا نکردند.

پس از جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران و انتشار پیام خداحافظی، کنعانی زادگان این مربی پرتغالی را به «خیانت» در تیم ملی متهم کرد که این اقدام او بازتاب بسیار زیادی یافت.شاید یکی از دلایل عدم حضور کی‌روش در تمرینات تیم الاهلی تا به امروز عدم رویارویی با شاگردان سابق خود در تیم ملی ایران باشد؛ هرچند که او این فرصت را داشت تا در زمان حضور کنعانی زادگان و خلیل زاده در اردوی اخیر تیم ملی ایران برای بازی با روسیه و کنیا، در غیاب آنها به تمرین الاهلی برود.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: کارلوس کی‌روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها