به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۹۴۹۷۴

سوخت آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر

سوخت آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر
گروه ورزشی:شاگردان آرتتا با ۱۰ بازی مانده به پایان لیگ برتر، با نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی منچستر سیتی ۸ امتیاز اختلاف دارند. توپچی ها که شنبه میزبان لیدز هستند، فرصت طلایی برای کسب اولین قهرمانی بعد از دوران آرسن ونگر را دارند.
 
 آخرین بار در سال ۲۰۰۴ بود که آرسن ونگر توانست بدون شکست این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند و از آن زمان تاکنون توپچی ها نتوانستند به عنوان قهرمانی برسند. پس از باخت ۳-۱ مقابل سیتی، آرسنال شش پیروزی متوالی در لیگ کسب کرده است و اکنون امیدوار است با شکست دادن لیدز یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.
آرتتا، سرمربی آرسنال معتقد است راز موفقیت غیرمنتظره تیمش، پیوند قوی میان اعضای تیم است.

آرتتا به اسکای اسپورت گفت: ما رقابت و دوستی زیادی در بین بازیکنان خود داریم زیرا آنها واقعاً می‌خواهند به یکدیگر کمک کنند و در عین حال یکدیگر را به چالش می کشندتا برای تیم مفید باشند و استانداردهایی را که ما می‌خواهیم بالا ببرند. راز موفقیت ما در این فصل احتمالاً همین اتحاد و با هم بودن آنها است. آنها عاشق گذراندن وقت با یکدیگر هستند، آنها عاشق بازی با هم هستند، آنها عاشق بازی مقابل هواداران هستند و واقعاً این حس تعلق بازیکنان به باشگاه را حس می کنیم چون بسیار ملموس است.

ونگر تقریباً ۲۲ سال هدایت آرسنال را بر عهده داشت و در سال ۲۰۱۸ آرسنال را ترک کرد و در ادامه رییس توسعه جهانی فوتبال فیفا شد. اکنون مایکل آرتتا جوان در آستانه قهرمان کردن آرسنال است و می تواند در زمره مربیان موفق این تیم قرار گیرد.پیش از این آرسن ونگر در ارزیابی شانس قهرمانی آرسنال در این فصل لیگ برتر گفت: من می‌توانم بگویم که آن‌ها در این فصل شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ دارند زیرا من تیم فوق‌العاده‌ای را نمی‌بینم که خیلی از بقیه تیم‌ها بهتر باشد. فکر می‌کنم این فرصت خوبی برای قهرمانی است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها