به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۳۹۴۹۹

مردان والیبال نشسته ایران قهرمان آسیا شد

گروه ورزشي: مسابقه نهایی قهرمانی والیبال نشسته مردان آسیا با پیروزی قاطعانه تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی قزاقستان پایان یافت تا مردان والیبال نشسته ایران بار دیگر بر سکوی قهرمانی والیبال نشسته آسیا بایستند.
به گزارش مهر، دیدار نهایی مسابقات والیبال نشسته مردان آسیا که عصر امروز در سالن شهید بهشتی مشهد با رودر رویی تیم ملی کشورمان با تیم ملی قزاقستان برگزار شد در نهایت با نتیجه قاطع سه بر صفر به نفع تیم ایران پایان یافت تا ملی پوشان والیبال نشسته ایران طبق رسمی چندین ساله بار دیگر سکوی قهرمانی والیبال نشسته آسیا را فتح کرده و در بالاتربن قله والیبال نشسته آسیا قرار گیرند.

تیم والیبال نشسته ایران در این مسابقه توانست در سه ست پیاپی و با نتیجه 25-12،25-23 و 25-21 تیم ملی قزاقستان را شکست داده و بر سکوی قهرمانی والیبال نشسته آسیا قرار گیرد. تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران نیز صبح امروز با قبول شکست در مقابل تیم قدرتمند چین به عنوان نائب قهرمانی آسیا دست یافت و با کسب این عنوان توانست به مسابقات والیبال نشسته زنان جهان راه یابد.

هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته ایران در پایان این مسابقه ضمن تبریک این پیروزی به همه ملت ایران گفت: برنامه ریزی و تلاش و همدلی همیشه باعث موفقیت و پیروزی خواهد شد و بازیکنان تیم ملی ایران نیز با پشتکار و صرف فعل خواستن توانستند بار دیگر به آنچه استحقاقش را داشتند دست یابند.