به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ساعت ۰۱:۴۷
کد مطلب : ۳۹۵۰۲۵
واکنش‌ها به امر به معروف از طریق ماست‌پاشی به زنان و دختران!

«ماست‌پاش» هم عاقبت ‎«اسیدپاش» خواهد شد!

«ماست‌پاش» هم عاقبت ‎«اسیدپاش» خواهد شد!
گروه سیاسی: انتشار ویدئوهای از تقابل مردم با هم بر سر موضوع حجاب، بازتاب زیادی در بین فعالان سیاسی و رسانه‌ای داشته‌است. در یکی از این ویدئوها، یک فرد موسوم به آتش به اختیار! سطل ماست را روی سر مادر و دختری که حجاب به سر ندارند خالی می کند و برخی از جمعیت حاضر برای حمایت از زنان با فرد حمله کننده درگیر می‌شوند.
در زیر چند مورد از واکنش‌ها را می‌خوانید:

 حد و حدود آمرین به معروف
محسن برهانی «استاد حقوق دانشگاه» در توییتی نوشت: اگر ناهی از منکر از مرحله زبانی فراتر رفت و متعرض حیثیت، جان، مال، حریم خصوصی و حقوق اشخاص شد، این اقدام دیگر نهی از منکر نیست بلکه تجاوزی غیرقانونی و جرم است و سایرین با رعایت ماده ۱۵۶ ق‌م‌ا، حق دفاع مشروع در قبال رفتار وی را خواهند داشت.

کشور رسما به لبه پرتگاه کشیده شده است
یاسر عرب «فعال رسانه‌ای» نوشت: زمانی بود که می‌گفتیم و می‌نوشتیم 《ظاهرا تا جوی خون در این مملکت راه نیفتد دمیدن بر تنور این دوگانه سازی‌ها کافی نیست و از فلان امام جمعه تا فلان مداح دست از تحریک نیروهای مذهبی نخواهند کشید!》
مع الاسف جوی خون که راه افتاد هیچ کشور رسما به لبه پرتگاه کشیده شد و هر آن احتمال به آتش کشیده شدن همه‌ی هست و نیست ایران هم دیده شد و تعجب اینکه باز هم حضرات از خر شیطان پیاده نشده و از ایجاد رعب و وحشت دست بر نداشته‌اند! و اینکه آخر این راه را به چه میزان خسارت باید تخمین زد هنوز نا معلوم است...چه می‌شود کرد؟ دست فرمان اداره کشور به قوم جهل و جمود سپرده شده که خود در پشت محافظان و ماشین‌های ضد گلوله در امان هستند و خلق بیچاره خدا هم که حیثیت و جان و آبرو و زندگی و اعصابشان اهمیتی ندارد...

اگر با این اوباش برخورد نشود فردا شاهد اسیدپاشی خواهیم بود
عبدالرضا داوری «فعال سیاسی» در توییتی نوشت: اگر امروز قوه قضائیه با اوباشی که به بهانه امر به معروف و نهی از منکر، ماست به سر و صورت زنان می‌پاشند، برخورد نکند، فردا شاهد اسیدپاشی به صورت زنان خواهیم بود.

ماست پاش هم عاقبت ‎اسیدپاش خواهد شد!
احسان بداغی «فعال رسانه‌ای» هم در توییتی نوشت: آقای جمهوری اسلامی
با همان منطقی که تخم‌مرغ دزد عاقبت شتر دزد می‌شود، ماست پاش هم عاقبت ‎اسیدپاش خواهد شد. 

باید بدتر برخورد شود!
اما یک کانال ارزشی با حمایت از اقدام ماست‌پاشی روی زنان نوشت: با ماست که هیچی باید با چوب میزد! آدمایی که با زبون خوش حرف گوش نمیدن رو باید همینجوری تنبیه کرد. وقتی مسئولان در خواب هستن مردم به شیوه خودشون وارد عمل میشن!
بی حجاب ضد اسلام است!
احمد علم الهدی امام جمعه تندرو مشهد هم در خطبه‌های نماز جمعه گفت: بنده عرض می‌کنم که بی‌حجاب هم ضداسلام است و هم ضدقانون. بی‌حجابی هم دین شکنی است و هم قانون‌گریزی. در این کشور، حجاب قانون است. آقایان نیروی انتظامی و برادران مسئول فرودگاه و ترمینال بدانند که فرد بی‌حجاب خلاف قانون عمل می‌کند و شما که مسئول حفظ نظم حوزه خود هستید، باید قانون‌مدار باشید و به بی‌حجاب تذکر دهید.
برچسب ها: حجاب اجباری حجاب

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۰۵:۱۵
اینها کسانی هستند که جنگ داخلی میسازند و نه منتقدین حکومت . و نه بی حجابان (425352)
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۰۹:۵۴
آتش به اختیار خیلی خوبه، همه چی میپاچه به هم. (425373)
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۱:۱۲
شما اطمینان داشته باشید که این آدم آن قدر احمق نیست که در این شرایط حساس کشور دست به چنین کاری بزند. این آدم یا از تیرانا دستور می گیرد یا از تل آویو. شک نکنید. (425392)
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۵:۵۳
نه مطمئن باش این آقا فقط و فقط از امام جمعه مشهد دستور میگیره. (425439)
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۲:۰۸
همین ماست پاش مداح و روضه خوان است ، اطلاعات و عکسهایش در فضای مجازی منتشر شده است .
اما در حرکتی که انجام داد یک چیز بسیار واضح است " او یک روانی عقده ای است " (425408)
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۴:۱۷
هر کی ناراحته می‌تونه بره (425425)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۵:۵۸
وقتی دولت برا این کارا
پست ومقام میده

چرا که نه (425440)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها