کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقلال مانند فوتبال روز دنیا هجومی بازی می‌کند

12 فروردين 1402 ساعت 9:48


گروه ورزشی: مجید رضایی، بازیکن سابق استقلال پس از پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خصوص عملکرد فنی این تیم عنوان کرد: بازی خوبی از طرف دو تیم بود و حتی ذوب‌آهن هم در وسع خود، نمایش خوبی را اجرا کرد. معمولا تیم‌هایی که با تعطیلات طولانی روبرو می‌شوند، افت یک یا دو هفته‌ای دارند اما استقلال نشان داد خیلی خوب توانسته از این موضوع استفاده کند و آمادگی بازیکنانش را حفظ کند.

استقلال مانند فوتبال روز دنیا هجومی است
وی ادامه داد: استقلال در خط حمله به بلوغ کامل رسیده و مثلث مطهری، قایدی و محبی با یکدیگر هماهنگ شدند. به نظرم این شناختی است که ساپینتو از ابتدای فصل و با تغییرات به آن رسید و حالا وقت نتیجه‌گیری از آن است. همچنین استقلال همانند فوتبال روز دنیا هجومی بازی می‌کند و در این بازی هم دیدیم در بعضی از صحنه‌ها ۲ هافبک و ۲ دفاع کناری به حمله‌ها نزدیک می‌شدند و استقلال با ۷ نفر حمله می‌کرد. این فوتبال هجومی به دلیل تفکرات ساپینتو است و فکر می‌کنم هواداران نیز از آن لذت می‌برند.

رضایی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند و شانس هر کدام تقریبا یکی است. از اینجا به بعد تیمی قهرمان می‌شود که کمتر اشتباه کند و منظم‌تر بازی کند. این سه تیم باید در همه بازی‌های باقی مانده به فکر پیروزی باشند. حدس قهرمانی سخت و غیرقابل پیش‌بینی است اما من دوست دارم استقلال دوباره قهرمان ایران شود.

فوتبال ایران در حرف حرفه‌ای شده است
او درباره حذف استقلال از آسیا به دلیل پرداخت نشدن طلب استراماچونی گفت: هواداران ما قطعا از این اتفاق ناراحت و دل‌شکسته خواهند شد. متاسفانه فوتبال ما فقط در زمین حرف حرفه‌ای شده و در مدیریت کلی نقص داریم. یکی از ابزارهای مدیریتی در باشگاهی مثل استقلال که خصوصی نیست، حمایت دولت و مدیری است که انتخاب می‌شود. کسی که این مسئولیت را می‌پذیرد، باید با اطلاع کامل از سرمایه تیم، بودجه، مبلغ قراردادها، آشنایی با اسپانسرهای تیم و بسیاری موارد دیگر این مسئولیت را قبول کند.

شما اگر نمی‌توانید اسپانسر برای تیم پیدا کنید، کلی هوادار استقلال در خارج از استادیوم هستند که وضع خوبی دارند و می‌خواهند به باشگاه کمک کنند.این بازیکن سابق استقلال افزود: چنین مشکلاتی در فوتبال روز دنیا منسوخ شده است و چرا باید چنین چیزی حتی به روز آخر برسد که مردم نگران ثانیه‌ها و لحظه‌ها باشند. بابت این اتفاق متاسفم و از مدیران می‌خواهم به فکر این باشگاه و هوادارانش باشند.


کد مطلب: 395039

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/395039/استقلال-مانند-فوتبال-روز-دنیا-هجومی-بازی-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir