به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۹۵۰۴۰

محدودیت‌های کووید در هالیوود به پایان می‌رسد

محدودیت‌های کووید در هالیوود به پایان می‌رسد
گروه فرهنگی:پروتکل‌های کووید در هالیوود از تاریخ ۱۲ مه منقضی می‌شوند و واکسیناسیون اجباری برای تمامی پروژه‌ها به جز آن‌هایی که پیش از این تاریخ شروع به فیلمبرداری کرده‌اند به پایان می‌رسد. این پروتکل‌ها اولین بار پس از تعطیلی پروژه‌ها با آغاز پاندمی و در سپتامبر سال ۲۰۲۰ با توافق میان «اتحاد تهیه‌کنندگان سینما و تلویزون» و اصناف بازیگران و کارگردانان و گروه‌های دیگر اجرا شده بود. تهیه‌کنندگان در ابتدا تمایل داشتند این محدودیت‌ها ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ به پایان برسد اما چندین مرتبه و آخرین بار در ژانویه پیش تمدید شدند.
 
در ماه‌های اخیر بعضی از بازیگران از جمله «تیلدا سویینتون»، «وودی هارلسون» و «تیم رابینز» خواستار پایان این محدودیت‌ها شده بودند. سویینتون در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) تگزاس ادعا کرده است که دیگر پروتکل‌های کووید را رعایت نمی‌کند: «گفته‌اند که همواره باید ماسک بپوشم. اما من نمی‌پوشم چون کاملاً سالم هستم و چندین بار به کووید مبتلا شده‌ام و بدنم پر از آنتی‌بادی است… و ایمان دارم.»

هارلسون در مصاحبه با «نیویورک تایمز» گفته بود: «بخش آنارشیست وجودم می‌گوید نباید تست کووید، ماسک و واکسن اجباری باشد. در یک کشور آزاد اجباری نیست. واقعاً به خاطر عوامل می‌گویم. چون من می‌توانم ماسک نپوشم. می‌توانم کمتر تست بدهم. در موقعیت آن‌ها نیستم، اما این اشتباه است. سه سال گذشته. تمامش کنید. به عنوان یک آنارشیست، با اجبار میانه خوبی ندارم.»

«دنیای ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World Dominion) یکی از اولین پروژه‌های پرخرج هالیوود بود که فیلمبرداری آن در حین پاندمی ۱۸ ماه به طول انجامید. یونیورسال از عوامل این فیلم ۴۰ هزار تست کووید گرفت و میلیون‌ها دلار صرف پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه گروه کرد. این پروتکل‌ها سبب شد «تام کروز» در طول فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible ۷) خشمگین شود و فایل صوتی تشر او به عوامل که فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت نمی‌کردند درز کند.
مرجع : سینما
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها