به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۹۵۰۴۲

تارانتینو:«منتقد سینما» ربطی به «پالین کیل» ندارد

تارانتینو:«منتقد سینما» ربطی به «پالین کیل» ندارد
گروه فرهنگی:«کوئنتین تارانتینو» ساخت فیلم «منتقد سینما» را تایید کرد. این فیلم ارتباطی با «پالین کیل» نداشته و داستانش مربوط به سال ۱۹۷۷ است.به گزارش کافه سینما، «کوئنتین تارانتینو» که این هفته به پاریس سفر کرده تا کتاب «اندیشه سینما» (Cinema Speculation) را در این کشور رونمایی کند، در گفت‌وگو با «تی‌یری فرمو» دبیر جشنواره کن تأیید کرده است که فیلم دهم و احتمالاً آخر او «منتقد سینما» (The Movie Critic) نام گرفته اما برخلاف گزارش‌های پیشین ارتباطی به «کالین کیل» منتقد آمریکایی ندارد.
 
تارانتینو اضافه می‌کند که به تازگی نگارش فیلمنامه «منتقد سینما» را به پایان رسانده و داستانی در سال ۱۹۷۷ روایت کرده است. او تأکید می‌کند که شخصیت اصلی قصه یک منتقد سینما نیست و فیلمبرداری را از پاییز آینده در لس‌آنجلس آغاز می‌کند.ورود افراد به سینما گرند رکس پاریس با گوشی‌های موبایل ممنوع بوده بنابراین انتظار نمی‌رود ویدیویی از آن منتشر شود. فرمو با این حال به تارانتینو می‌گوید مشتاق اکران «منتقد سینما» در جشنواره کن سال ۲۰۲۵ است.

تارانتینو در مقاطعی قرار بود نسخه بزرگسالانه‌ای از «پیشتازان فضا» (Star Trek) را به عنوان آخرین فیلمش بسازد اما این پروژه به سرانجام نرسید. او پیش‌تر گفته بود که پس از کناره‌گیری از فیلمسازی با کارگردانی وداع نمی‌کند و یک سریال هشت اپیزودی می‌سازد.

تارانتینو در مصاحبه با «لیل مار» توضیح داده بود که معتقد است بسیاری از فیلمسازان پس از دهمین فیلمشان دچار افت شده‌اند: «من تاریخ سینما را بلدم و می‌دانم که از اینجا به بعد، فیلمسازان پیشرفت نمی‌کنند. «دان سیگل» – اگر او در سال ۱۹۷۹ بازنشسته شده بود، وقتی «فرار از آلکاتراز» (Escape from Alcatraz) را ساخته بود، عجب اثری بود به عنوان آخرین فیلم! چه اختتامیه‌ای. اما با دو فیلم دیگری به راهش ادامه داد که متوسط بودند.»
برچسب ها: تارانتینو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها