کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکیرا‌نمی‌گذارد آب‌خوش از گلوی پیکه پایین برود

12 فروردين 1402 ساعت 11:59


گروه ورزشی: شکیرا پیامی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده که بسیاری آن را کنایه‌ای به نامزد جدید جرارد پیکه تعبیر کرده‌اند.به گزارش خبرورزشی، شکیرا عکسی را در اینستاگرامش منتشر کرده و دوباره کلارا چیا، شریک زندگی جرارد پیکه، را در مرکز توجهات قرار داده است.

 
این خواننده کلمبیایی عکسی از صورت خودش را در اینستاگرام پست کرده که یک سمت صورتش در این عکس روشن است و در سمت دیگر به طور طبیعی سایه افتاده است. تا اینجا هیچ چیزی غیرعادی نیست. آنچه که مورد توجه قرار گرفته توضیح عکس است.

متن همراه تصویر تنها شامل یک کلمه است: Chiaroscuro. به بیان دقیق‌تر، این نام به تکنیک خاصی از نقاشی اشاره دارد که در دوران باروک به اوج خود رسید. تکنیک تیره-روشن، که از ترکیب نور و سایه به وجود می‌آید. با وجود اینکه این توضیح منطقی است، خیلی‌ها آن را اشاره دیگری به نام کلارا چیا، نامزد جدید پیکه، در نظر گرفته‌اند، چرا که شکیرا قبلا در آهنگ جنجالی‌اش با بیزاررپ نیز با نام کلارا چیا بازی کرده بود.

در هر صورت شکیرا هیچ توضیح دیگری در مورد این تصویر و این کلمه ارائه نکرده است و همانطور که خیلی‌ها معتقدند، هدفش هم همین بود که با این کار دوباره نام کلارا چیا را بر سر زبان‌ها بیاندازد و باعث شود که همه در موردش صحبت کنند.برخی از این خواننده کلمبیایی حمایت کرده‌اند، اما برخی دیگر معتقدند که زمان آن فرا رسیده که او تمرکزش را از نامزد جدید پیکه بردارد و به زندگی خودش ادامه بدهد. این در حالی است که اطرافیان شکیرا منکر رابطه عاشقانه او با مرد دیگری شده‌اند.


کد مطلب: 395084

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/395084/شکیرا-نمی-گذارد-آب-خوش-گلوی-پیکه-پایین-برود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir