به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۳۹۵۰۸۵

سفر كربلا به جای پرداخت حقوق  فرهنگیان 

سفر كربلا به جای پرداخت حقوق  فرهنگیان 
گروه سیاسی: یك عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: عدم درک درست وزیر آموزش و پرورش و تیم مالی نسبت به این بحث و عدم همکاری درست سازمان برنامه و بودجه در نقطه پایانی باعث این اتفاقات شد.
محمد وحیدی  گفت: در چنین شرایط حساسی شخص وزیر هم چند روزی در سفر زیارتی کربلا بوده و در کشور حضور نداشت در حالی که فرهنگیان در وضعیت حساسی به سر می‌بردند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مشکلات روزهای اخیر جامعه فرهنگیان، گفت: فرآیند استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید می‌خورد و آینده این وزارت از سوی مجلس تعیین تکلیف خواهد شد.
 وحیدی با اشاره به معوقات در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان اظهار داشت: طبق صحبت‌های انجام شده با وزیر آموزش و پرورش، معاونین و سازمان برنامه و بودجه، تأخیر در پرداخت پیش بینی می‌شد و مسئولین در جریان این پیش بینی قرار داشتند.
نماینده  بجنورد گفت: با توجه به مطالبات به حق فرهنگیان و بازخوردی که از نمایندگان سراسر کشور دریافت شد، فرایند اصلی ورود مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید می‌خورد و نسبت به آینده این وزرات از سوی مجلس تعیین تکلیف خواهد شد.وحیدی با اشاره به اینکه این آسیب نباید به بدنه و دولت و نظام منتقل شود، گفت: وزارت آموزش و پرورش نسبت به مابه التفاوت پرداخت و احکامی که ناقص انجام شده به استان‌ها اعلام کرده که وضعیت مشخص شود تا فرهنگیان بیش از این بلاتکلیف نمانند.
برچسب ها: آموزش و پرورش

معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۳:۳۱
انشاا... عزل و استیضاح مدیران ارشد ضد توجه به معیشت معلم یعنی آقایان نوری و میرکاظمی (425419)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها