به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۹۵۰۹۷

آشفتگی در مونیخ: رختکن را آرام کن توخل!

آشفتگی در مونیخ: رختکن را آرام کن توخل!
گروه ورزشی:توماس توخل امروز در حالی برای اولین بار روی نیمکت بایرن مونیخ می‌نشیند که با دغدغه‌های متعددی روبرو است.به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل از همان جلسه نخست تمرین با بایرن مونیخ توانست تسلط خود را بر اوضاع نشان دهد. به نظر می‌رسد که همه ستاره‌ها به او اعتقاد دارند و این مربی آلمانی با اعتماد به نفس بالا در پی بازگرداندن اقتدار سابق به تیم جدیدش است. شروع کار توخل در بایرن بسیار سخت خواهد بود و او باید امروز تیمش را مقابل دورتموند به میدان بفرستد. گل در آستانه این دیدار مهم همه دغدغه‌های توخل را لیست کرده تا مشخص شود این مربی کار چندان راحتی در مونیخ ندارد.

بازپس‌گیری صدر جدول بوندس لیگا: یک هدف بدیهی!
بایرن مونیخ برای اولین بار طی چند سال اخیر اقتدار خود در بوندس لیگا را از دست داده و پایین‌تر از دورتموند دوم است. این تیم امروز اگر به دورتموند ببازد، فاصله‌اش با صدر 4 امتیاز خواهد شد. جلوگیری از این اتفاق و بازپس‌گیری صدر می‌تواند ماموریت اول و البته بدیهی توخل باشد. او برای رسیدن به این هدف ابتدا باید به یک ترکیب 11 نفره ثابت دست پیدا کند؛ چیزی که یولیان ناگلزمان نتوانست به آن برسد.

استفاده از استعدادهای هجومی کانسلو
سه ماه از انتقال ژوائو کانسلو از سیتی به بایرن می‌گذرد، اما هنوز مشخص نیست که مونیخی‌ها با چه هدفی این کار را انجام داده‌اند. بازیکنی در حد و اندازه‌های کانسلو قطعا مستحق فرصت بیشتری است. اما استفاده از او شاید کمی پیچیده باشد و توخل باید بتواند از استعدادهای هجومی این بازیکن در لحظات حساس به نفع تیمش استفاده کند؛ کاری که پپ گواردیولا آن را در سیتی به نحو احسن انجام داد.

مانه را شلیک کن!
سادیو مانه در این فصل نسبتا بدشانس بوده است. بازیکن سابق لیورپول قبل از اینکه در ماه نوامبر دچار مصدومیتی شود که نیاز به جراحی داشت، در حال بازگشت به فرم سابقش بود. و او از زمان بازگشت سایه‌ای از سانه همیشگی بوده و ماموریت دیگر توخل استفاده بهینه از این مهاجم خطرناک است. این بازیکن قرار بود جانشین لواندوفسکی شود و باید دید توخلی با تغییرات تاکتیکی خود می‌تواند چنین نقشی به سانه بدهد یا خیر.

رختکن را آرام کن توماس
به نظر می‌رسد بازیکنان بایرن احساسات متفاوتی نسبت به اخراج یولیان ناگلزمان دارند. همان‌طور که الیور کان نسبت به این موضوع هشدار داده بود، توخل باید حسابی حواسش به ایجاد دو دستگی میان بازیکنان باشد. قبل از اخراج ناگلزمان بایرن در بحران نبود، اما اثراتی از این اتفاق را می‌توانستیم مشاهده کنیم. شاید بتوان مهمترین ماموریت توخل را ایجاد اتحاد در میان همه بازیکنان دانست؛ کاری که البته او در تمرینات اخیر نشان داده که می‌تواند انجامش دهد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها