به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۹۵۱۰۰

اولین طعنه مورینیو به سرمربی جدید پرتغال

اولین طعنه مورینیو به سرمربی جدید پرتغال
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو معتقد است که روبرتو مارتینز باید در بازی‌های مهم و بزرگ به پرتغال کمک کند.به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال‌ها بالاخره فدراسیون فوتبال پرتغال با فرناندو سانتوس قطع همکاری کرد و بعد از جام جهانی هدایت این تیم به سرمربی سابق بلژیک، یعنی روبرتو مارتینز، سپرده شد.

پرتغال در دو بازی اخیر تحت هدایت سرمربی اسپانیایی مجموعا 10 گل مقابل لیختن اشتاین و لوکزامبورگ به ثمر رساند تا مشخص شود که پرتغال مارتینز کاملاً هجومی خواهد بود.با این حال ژوزه مورینیو درباره اولین بازی‌های روبرتو مارتینز در تیم ملی پرتغال اظهار نظر کوتاهی کرده و پیروزی‌ها مقابل حریفان شکننده را بی‌ارزش دانسته است. این سرمربی پرتغالی در حاشیه یک نشست گفت: "برای بردن لیختن اشتاین و لوکزامبورگ به کمک کسی احتیاج ندارید. شما در لحظات واقعی و سرنوشت‌ساز به این کمک نیاز دارید، نه الان."

گفتنی است ژوزه مورینیو اولین گزینه فرناندو گومز برای جانشینی فرناندو سانتوس پس از جام جهانی قطر بود، اما توافقی صورت نگرفت و این روبرتو مارتینز بود که هدایت پرتغال را بر عهده گرفت. جایی که سرمربی اسپانیایی از تاریخ 9 ژانویه رسما هدایت این تیم اروپایی را بر عهده گرفت.
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها