به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۹۵۱۰۲

قهر‌کونسیسائو با‌نشست‌مطبوعاتی‌تمام می‌شود

قهر‌کونسیسائو با‌نشست‌مطبوعاتی‌تمام می‌شود
گروه ورزشی:غیبت سرخیو کونسیسائو در نشست‌های خبری پورتو از این طولانی‌تر نخواهد شد.به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه پورتو در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ پرتغال با تساوی بدون گل مقابل براگا متوقف شد، سرجیو کونسیسائو در کنفرانس خبری بعد از مسابقه حضور پیدا نکرد. این اتفاق در مورد بازی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا نیز رخ داد.

با این حال به نظر می‌رسد که قهر سرمربی پورتو با نشست‌های مطبوعاتی به پایان رسیده و قرار است قبل از دیدار برابر پورتیموننسه در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال او مقابل خبرنگاران حاضر شود و به سوالات آنها پاسخ دهد.
باشگاه پورتو در در وبسایت خود این خبر را منتشر کرد و در بخش دیگری از آن خبر داد که چند بازیکن این تیم از جمله دیوگو کاستا، ژائو ماریو، پپه، ژائو مارسلو و حتی اوانیلسون در حال انجام کارهای درمانی خود به خاطر مصدومیت هستند.

پورتو با مربیگری سرجیو کونسیسائو، با یک جلسه تمرینی جدید که برای ساعت 10 صبح در اولیوال برنامه‌ریزی شده است، خود را برای تقابل با پورتیموننسه آماده می‌کند. شاگردان سرخیو کونسیسائو تا حدود زیادی از قهرمانی در این فصل ناامید شده‌اند، چرا که فاصله 10 امتیازی بین آنها و بنفیکا ایجاد شده است. با این حال آنها این هفته محکوم به پیروزی هستند تا جایگاه دوم خود را در خطر نبینند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها