به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۹۵۸۳

آرسن ونگر: باز هم در آرسنال مي‌مانم

گروه ورزشي: سرمربي فرانسوي توپچي‌‌هاي لندن آب سردي بر پيکر آن دسته از هواداران آرسنال که براي رفتن او لحظه‌شماري مي‌کردند ريخت و گفت: در آرسنال مي‌مانم.
آرسن ونگر: باز هم در آرسنال مي‌مانم
آرسن ونگر ابراز اطمينان کرد که قصد دارد به حرفه مربيگري‌اش در ورزشگاه امارات ادامه دهد و همچنين عنوان کرد که در ليگ برتر به مربيان زمان کافي براي رسيدن به اهداف‌شان داده نمي‌شود. ونگر با بيان اينکه سران باشگاه آرسنال را در جريان تمايل خود براي هدايت تيم در فصل آينده گذاشته است، به شايعاتي که در خصوص حضور احتمالي‌اش در منچستريونايتد به عنوان جانشين ديويد مويس وجود دارد، پايان داد و گفت: ببينيد، همانطور که بارها و بارها گفته‌ام، من برنامه‌ام را به مسئولان باشگاه آرسنال اعلام کرده‌ام و آن اين است که مي‌خواهم به کارم در اين تيم ادامه بدهم. اين بدان معناست که مي‌خواهم همچنان سرمربي آرسنال باشم.

ونگر در انتقاد از شرايطي که همکاران وي در ليگ برتر انگليس دارند و اشاره به ديويد مويس، سرمربي اسکاتلندي پيشين منچستريونايتد که روز سه‌شنبه هفته گذشته اخراج شد، اظهار داشت: در هر زمينه، اگر شما خواهان کسب نتيجه هستيد بايد به کسي که او را مسئول انجام آن کار کرده‌ايد وقت و فرصت دهيد تا در کارش پيشرفت کند و به سطح قابل قبول برسد. در غير اينصورت تنها سابقه‌اي بد از خود به جا خواهيد گذاشت که سبب مي‌شود ديگر هيچکس حاضر به پذيرفتن پيشنهاد کاري شما نشود. ميانگين زماني که يک مربي در ليگ برتر در تيمش دوام مي‌آورد 11 ماه است و اين يعني بي‌ثباتي.

سرمربي فرانسوي توپچي‌ها در ادامه از نحوه برکنار شدن مويس از سمت سرمربيگري تيم فوتبال منچستريونايتد ابراز تعجب و عنوان کرد: واقعاً غافلگيرکننده بود. در چنين شرايطي شما بايد پيش از هر کسي سرمربي تيم را در جريان بگذاريد و تصميم خود را رودررو به او بگوييد. همان طور که ما به آن عادت داريم. در منچستريونايتد اما ظاهراً چنين اتفاقي رخ نداده است. جدا از اين موضوع که مويس اخراج شده است، من متاسفم که اين اتفاقات براي او با همه تجاربي که از مربيگري در ليگ برتر دارد رخ داد.
مرجع : تسنيم