به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ساعت ۰۲:۲۳
کد مطلب : ۳۹۶۱۰۶
مسدودسازی پیامک تاییدیه واتساپ پس از فیلترینگ!

سانسور بی‌سابقه بر شبکه‌های اجتماعی در ایران به فیلترینگ محدود نمی‌شود!

گروه فناوری: در تازه‌ترین محدودیت‌سازی مخابرات جمهوری اسلامی ایران، برای شبکه‌های اجتماعی، امکان دریافت پیامک ورود برای کاربرانی که از واتساپ خارج شده و یا قصد نصب این پیام‌رسان دارند مسدود شده است.
سانسور بی‌سابقه بر شبکه‌های اجتماعی در ایران به فیلترینگ محدود نمی‌شود!
گزارش‌ها از مسدود شدن پیامک تاییدیه واتساپ خبر می‌دهند. در مقطع کنونی، خیلی از کاربران ایرانی امکان دسترسی به پیامرسان WhatsApp را ندارند.
تصویر پایان واتساپ در ایران؟
شبکه محبوب واتساپ پس از فیلتر تلگرام، یکی از معدود پیامرسان‌های مطرحی بود که هنوز بدون محدودیت در دسترس کاربران ایرانی قرار داشت. با این حال، به‌دنبال اتفاقات اخیر کشور، فرصت فیلتر واتساپ و اینستاگرام فراهم شد. محدودسازی این دو پلتفرم متعلق به متا که از پرطرفدارترین پلتفرم‌ها در ایران بوده‌اند، امور شخصی و کسب‌وکار ایرانی‌ها را دچار اختلال کرد. کمی بعد از اعمال فیلتر هم زمزمه‌هایی از رفع فیلتر به‌گوش می‌رسید، اما نهایتاً به‌نوعی مطمئن شدیم که واتساپ و اینستاگرام برای همیشه فیلتر می‌شوند. حالا بنا به گزارش‌ها، حتی پیامک تاییدیه پیامرسان واتساپ برای کاربران ایرانی مسدود شده است.

مسدودسازی پیامک تاییدیه واتساپ پس از فیلترینگ
با توجه به گزارش‌های رسیده از کاربران ایرانی، به‌تازگی پیامک تاییدیه واتساپ را برخی از اپراتورهای تلفن همراه مسدود کرده‌اند. در واقع، دو گروه از کاربران تحت تاثیر این مشکل در این پیام‌رسان قرار گرفته‌اند. یکی، کاربرانی‌اند که قبلاً از حساب کاربری خود خارج یا لاگ اوت شده‌اند. گروه دیگر هم کسانی‌اند که به‌دنبال این بوده‌اند تا روی دستگاه دیگری به حساب کاربری خود وارد شوند. این کاربران بعد از تلاش ناموفق برای ورود، با پیام «ما نتوانستیم به شماره شما پیامک ارسال کنیم. لطفا شماره خود را بررسی و دوباره در یک ساعت امتحان کنید» از WhatsApp مواجه می‌شوند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها