به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۹۶۲۰۸

پرسه هیجان‌انگیز پوماها در یک محله /فیلم

پرسه هیجان‌انگیز پوماها در یک محله /فیلم
گروه فیلم: پوما‌ها در حالی که عموماً گریزان و خجالتی هستند، ظاهراً با فضا‌های انسانی غریبه نیستند.به گزارش فرارو، فیلم‌های دوربین مداربسته لحظه‌ای را به تصویر می‌کشند که گروهی از شیر‌های کوهستانی (پوما) شبانه در یکی از محله‌های کلرادو پرسه می‌زنند.

کارولین اندروز در مورد مشاهده این گروه از حیوانات که روز شنبه حوالی ساعت ۱۱ شب رخ داد، به CBS News گفت: اینجا بود، پنج شیر کوهستانی که در حیاط کناری من قدم می‌زدند.رژه پوما با دوربین زنگ خانه او ضبط شد، دستگاهی که عموماً برای شناسایی متجاوزان احتمالی انسان استفاده می‌شود.

در حالی که دوربین امنیتی اندروز قبلاً تصاویری از خرس و گوزن را ضبط کرده بود، این اولین باری بود که از این شکارچیان گربه‌سان فیلمبرداری می‌کرد.این فیلم نشان می‌دهد که پنج پومای پشمالو مانند گروهی از کابو‌ها در یک فیلم وسترن قدیمی در مقابل خانه او راه می‌روند.

به گفته بنیاد شیر کوهستان، این حیوانات شکارچیان انفرادی هستند. در واقع، این گربه سانان کوهستانی برای دفاع از قلمرو‌های خود که به طور متوسط ۱۰۰ مایل مربع وسعت دارند، گاهی تا سر حد مرگ، با شیر‌های دیگر می‌جنگند. به احتمال زیاد این باند یک مادر با چهار توله بوده است.اندروز هشدار داد: حضور شیر‌های کوهستانی اگر حیوانات خانگی یا حتی کودکان خردسال داشته باشید، نگران کننده است.

با توجه به مشاهدات، مقامات حیات وحش از ساکنان درخواست کردند که از بچه‌ها و حیوانات خانگی خود مراقبت کنند. آن‌ها هشدار دادند که اطمینان حاصل کنید کودکان قبل از غروب در داخل هستند و قبل از طلوع آفتاب بیرون نیستند.
.....
برچسب ها: پوما حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها