به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۳۹۷۴۳۸

کشف حجاب باعث افزایش شهوت می‌شود

کشف حجاب باعث افزایش شهوت می‌شود
گروه سیاسی: یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در واکنش به مسئله کشف حجاب می‌گوید: چندی پیش مقام معظم رهبری فرمودند که کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.حرام سیاسی یعنی اینکه کسی که روی به کشف حجاب و برهنگی می‌آورد، خواسته یا ناخواسته، جاهلانه یا عالمانه دارد عَلَم مخالفت با حاکمیت را بلند می‌کند. بر این اساس، اتفاقاً کم‌هزینه‌ترین مسیر این است که با افراد متخلف، برخورد نرم شود.
به گزارش رویداد 24، بخش هایی ازگفت و گوی محمدتقی نقدعلی را در ادامه می خوانید:
برخورد سخت با کسانی که کشف حجاب می‌کنند، برخورد بگیر و ببند، دادگاه و پاسگاه است، اما برخورد نرم یعنی از طریق سامانه‌های مجازی به شخص متخلف پیام داده شود و با این هشدار، او نسبت به قانون، بیدار شود.
از این‌رو، فردی که جاهل است، بیدار می‌شود و کسی که عناد دارد و به صورت تعمدی روی به چنین اقدامی می‌آورد، مراحل بعدی برخورد با او باید طی شود. این رویکرد، نه تنها هزینه را افزایش نمی‌دهد، بلکه بر خلاف نظری که برخی دارند، هزینه‌اش هم پایین خواهد آمد.
در یک اقدام نرم امروزی برای مقابله با بی‌حجابی، با وجود تجهیزاتی که به کار می‌آید و دنیا در بخش‌های دیگر، در حال بهره‌مندی از آن است، روشی معقول و مطلوب است و جا دارد از سردار رادان به خاطر این رویه، تشکر کنم.
استفاده از سیستم‌های هوشمند برای جلوگیری از کشف حجاب، تصمیم کلیت نظام است نه ارگانی خاص. از این‌رو، به کسانی که با توجیهات غیرعاقلانه می‌خواهند این روند منطقی را زیر سوال ببرند، می‌گویم که حقیقت و واقعیت را درک کنند، چراکه دشمن موضوع گسترش بی‌حجابی را هدف گرفته، آن هم به عنوان فتح سنگر اول؛ یعنی پس از آن می‌خواهند بروند به سمت ترویج برهنگی و بعد هم عناد و مقابله با نظام و بی‌تردید، هدف نهایی دشمنان جمهوری اسلامی، براندازی نظام است.
اینکه در حال حاضر، ۱۵ میلیون پرونده در سیستم قوه قضاییه است و آیا پرونده‌هایی که از بابت بی‌حجابی هم به سیستم قضایی ارجاع خواهد شد، مسیر کار قوه قضاییه را کُند خواهد کرد؟ ۱۵ میلیون پرونده که گفته می‌شود با توجه به کلاسه‌هایی است که در مراحل بدوی و تجدیدنظر در دیوان عالی کشور مطرح می‌شود، و الا واقعیت پرونده‌های موجود در دستگاه قضایی کشور، شش میلیون بیشتر نیست و از طرفی، عده زیادی از آن‌هایی که کشف حجاب می‌کنند، با همان پیامک و هشدار اولیه، بیدار می‌شوند و دست از اقدام خود برمی‌دارند، چراکه خیلی جاهلند و سر عادت، فضای موجود و جو، به این سمت و سو رفتند.
کسانی در موضوع کشف حجاب، عناد می‌ورزند، اگر بنا باشد حاکمیت کار را در برابر آن‌ها رها کند، خسارت‌های بسیار زیادی را برای مردم و امنیت ملی در پی خواهد داشت و از این‌رو، این هزینه معقول که مقابله با بی‌حجابی است، باید حتماً صورت بگیرد.
کشف حجاب، هزار و یک چالش برای جامعه دارد؛ از جمله فرپاشی خانواده‌ها، افزایش شهوت و... پس مقابله با کشف حجاب، یک اقدام پیش‌دستانه است و این روند هم می‌تواند طوری جلو برود که در میان‌مدت و بلندمدت، پرونده‌های قضایی هم افزایش پیدا نکند.
به نظر من، باید مقابله با پدیده کشف حجاب زودتر انجام می‌شد و جای سوال دارد که چرا نشد. این سهل‌انگاری، انتقاد جدی ما است. در موضوع مقابله با بی‌حجابی، تنها وزارت کشور و نیروی انتظامی بودند که سرخط حاضر شدند و کوتاهی نداشتند و اولین پیشنهادکنندگان مقابله با کشف حجاب، همین دو دستگاه بودند، اما دستگاه‌های دیگر، اصطلاحاً روی به دست دست کردن موضوع آوردند.
 
برچسب ها: کشف حجاب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها