به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۹۹۱۰۳

این بازیگران زن خواننده‌های خوبی هم هستند

این بازیگران زن خواننده‌های خوبی هم هستند
گروه فیلم: گهگاهی در فضای اینستاگرام کلیپ‌هایی از خوانندگی برخی بازیگران زن ایرانی وایرال می‌شود، در روزهای نوروز خوانندگی ژاله صامتی مورد توجه واقع شده بود و غزل شاکری هم هر از چند گاهی با صدایش توجهات را جلب می‌کند، این مطلب درباره بازیگران خانمی است که دستی بر آتش خوانندگی هم دارند.
 
 
هنگامه قاضیانی
هنگامه قاضیانی در کنار فعالیت بازیگری چندی پیش در تالار وحدت کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعاتی با تنظیم رضا تاجبخش به روی صحنه برد. او البته به واسطه برخی مواضع اجتماعی‌اش در اوان اعتراضات این روزها هیچ تحرکی در فضای مجازی ندارد مریم امیرجلالی
مریم امیرجلالی، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های طنز رضا عطاران مانند خانه به دوش، متهم گریخت و ترش و شیرین است به عنوان خواننده با گروه موسیقی بیان نیز همکاری داشته‌ است. او البته این روزها در کانادا سکونت دارد.
بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری هم از دیگر بازیگرانی است که اخیرا ویدئویی از خود را هنگام آواز خواندن در اینستاگرام منتشر کرد که با حجم زیادی از نظرات ضد و نقیض رو به رو شد. او به شدت در اینستاگرام فعال است و البته عمده فعالیت‌هایش بار معنایی خاصی ندارد شهره سلطانی
شهره سلطانی، بازیگر زن سینما و تئاتر و تلویزیون نیز در کنار کار بازیگری در حوزه موسیقی نیز مشغول به فعالیت می باشد. سرپرستی گروه موسیقی بانوان دات را بر عهده دارد و نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو شناخته می‌شود.
غزل شاکری
غزل شاکری علاوه بر بازیگری به خوانندگی نیز مشغول است و از فعالیت‌های موسیقایی شناخته شده او می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب‌الله بدیعی با خوانندگی پوران و تک‌خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد. او شاید پیگیرترین آدم این فهرست است و دائما ویدیوهایی از خودش منتشر می‌کند که در آن‌ها مشغول خوانندگی است، او در سکانسی از سریال خاتون هم هنرش را نشان داده بود.
....
مرجع : برترین‌ها
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها