به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۹۹۱۸۷

مورینیو دلیل سفید شدن موهایش را فاش کرد

مورینیو دلیل سفید شدن موهایش را فاش کرد
گره ورزشی:سرمربی تیم فوتبال رم گفت: بازی‌های سختی مثل دیدار برابر فاینورد موهایم را سفید کرده است.به گزارش ایرنا، پائولو دیبالا فاش کرد که خوزه مورینیو به درستی پیش‌بینی کرده بود که بازی رم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل فاینورد به وقت اضافه خواهد رفت و در نهایت پیروزی مهیجی خواهند داشت.
 
تیم فوتبال رم در نیمه اول یک بر صفر از فاینورد عقب افتاد اما در نیمه دوم بازگشت خیره کننده‌ای داشت و توانست در وقت های اضافه خود را از شکست نجات دهد و در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک رم به پایان رسید.مورینیو سرمربی افسانه‌ای رم برد برابر فاینورد را خیره کننده داست و گفت: رم ارزش‌های بالایی دارد و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند. دیداری که مدیریت آن سخت بود و در نهایت ما در زمین برتر بودیم.
 
وی افزود: با چنین بازی‌هایی متوجه می‌شوید که چرا موهایم سفید شده است. تاکنون ۱۵۰ بازی را در رقابت‌های اروپایی دیدم. همواره به بازیکنام گفتم که باید آرام بمانید.سرمربی رم عنوان کرد: مهم‌ترین هدفم خوشحالی هواداران است و در کنار آن بازیکنام را در موقعیتی قرار دهم تا پیشرفت کنند. من به آنها افتخار می‌کنم و می‌دانم تا آخرین لحظه می‌جنگند. مطمئن هستم که هواداران از ما راضی هستند.
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها