به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۳۹۹۳۳۳

شب تلخ عابدزاده و تیمش با گلباران برابر رقیب

شب تلخ عابدزاده و تیمش با گلباران برابر رقیب
گروه ورزشی:پونفرادینا دیشب شکست سنگینی مقابل آندورا متحمل شد تا به سقوط نزدیکتر شود. در یکی از دیدارهای هفته سی و پنجم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده را مثل همیشه درون دروازه داشت، از ساعت ۱۷:۴۵ روز شنبه در ورزشگاه ال‌تورالین مقابل تیم رده یازدهمی آندورا قرار گرفت.
 
یاران عابدزاده که طی چهار هفته گذشته لالیگا ۲ اسپانیا یک شکست و سه تساوی داشتند، امیدوار به کسب پیروزی در دیدار خانگی مقابل آندورا بودند تا امیدهایشان برای بقا در این رقابت‌ها را زنده نگه دارند، ولی در دیداری یک طرفه که یک اخراجی هم در دقیقه ۶۹ دادند، باخت سنگینی را متحمل شدند.
 
 مولینا در حالی که هنوز پنج دقیقه از بازی شروع نشده بود، با یک شلیک استثنایی از فاصله حدودا ۲۵ متری به زیر طاق، دروازه امیر عابدزاده را باز کرد و گل اول کامبور مقابل پونفرادینا را به ثمر رساند تا تیم میزبان خیلی زود شوکه شود.
 
در شرایطی که پونفرادینا برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، آندورا در دقیقه ۲۸ با یک شوت پای چپ دیگر که در میانه راه به مدافع برخورد داشت، توسط روبن بوور به گل دوم دست یافت و چهار دقیقه بعد هم یک شروع مجدد اشتباه کاری کرد تا دروازه عابدزاده برای سومین بار باز شود که البته VAR بخاطر حضور چند سانتی‌متری مهاجم حریف در آفساید این گل را نپذیرفت.

سینان باکیش، مهاجم ترکیه‌ای آندورا، در دقیقه ۷۸ بازهم با یک شوت استثنایی پای چپ از قوس محوطه جریمه، عابدزاده را ناکام گذاشت و گل سوم تیمش را به ثمر رساند که البته یک دقیقه بعد پونفرادینا روی یک ارسال از جناح چپ و ضربه سر اسپیائو هرناندز یکی از سه گل خورده را جبران کرد.آندورا در دقیقه ۸۷ نزدیک بود با یک سانتر از سمت راست زمین به گل برسد که امیر عابدزاده با خروج ناموفق از دروازه و مُشت گره کرده به صورت مهاجم حریف زد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و او را با اخطار جریمه کند که همین موقعیت نیز تبدیل به گل دیگر برای حریفِ پونفرادینا شد.

تیم فوتبال پونفرادینا با این باخت سنگین ۴ بر یک مقابل آندورا ۳۶ امتیازی ماند و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به مالاگا به رده بیستم جدول لالیگا ۲ اسپانیا رفت تا در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری و بخاطر اختلاف ۵ امتیازی با راسینگ سانتاندر و منطقه بقا، بیشتر از همیشه خطر سقوط را احساس کند.
برچسب ها: امیر عابدزاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها