به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۳۹۹۶۳۴

انتقاد علیرضا جهانبخش از مورینیو و جالوروسی

انتقاد علیرضا جهانبخش از مورینیو و جالوروسی
گروه ورزشی: بازیکن ایرانی فاینورد به انتقاد از خوشحالی بیش از حد رمی‌ها و رفتار مورینیو در دیدار لیگ اروپا پرداخت.به گزارش ایسنا، در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ هلند چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها فاینورد صدرنشین در خانه با نتیجه سه بر یک اوترخت را از پیش رو برداشت. علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۸ برای تیمش به میدان آمد و در دقیقه ۸۳ گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا در این برد سهیم باشد.
 
جهانبخش در نشست خبری به ESPN گفت: بازی واقعاً خوبی از سوی ما بود. فکر می‌کنم این بازی خانگی مهم‌ترین بازی فصل ما بود. خوشبختانه خیلی خوب کار کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.بازیکن ایرانی گل سوم فاینورد را به ثمر رساند، اگرچه گلش زیبا بود اما با فروتنی به آن برچسب زیباترین گل این بازی را نزد. او درباره این موضوع گفت: فکر می‌کنم هر سه گل واقعاً گل‌های خوبی بودند. گل اول واقعاً یک گل تیمی بود. دومی هم زیبا بود و خوشبختانه سومی را من زدم.

دو صد گفته چون نیم کردار نیست
از جهانبخش پرسیده شد که در فاینورد چه حسی دارد که او در پاسخ گفت: «از روز اول احساس خوبی داشتم. همیشه تلاش می‌کنم به عنوان یک بازیکن عملکرد خوبی داشته باشم و مردم را خوشحال کنم. در بازی های فاینورد فقط حرف ملاک نیست بلکه عمل مهم است. به عنوان یک بازیکن باید سخت کار کنید و خود را نشان دهید تا بتوانید به ترکیب اصلی برسید. از جو ورزشگاه و هوادارانمان بسیار خوشحالم. فکر می کنم این بهترین احساسی است که وجود دارد.

 مهم‌ترین چیز این است که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. من اینجا خیلی خوشحالم. صادقانه بگویم احساس می کنم در خانه هستم. در آینده خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. چند ماه پیش پیشنهادهایی برای من وجود داشت اما من می خواستم بمانم و می خواستم با این باشگاه قهرمانی به دست بیاورم.

او در پایان درباره شکست برابر رم در لیگ اروپا و خوشحالی زیاد رمی‌ها گفت: یکی از بزرگ‌ترین ناراحتی‌ها برای ما واکنش رمی‌ها پس از بازی بود. به‌خصوص واکنش بازیکنان و آنچه به مربی ما گفتند. حتی کارهایی که مورینیو انجام داد به نظر من بی‌مورد بود. مربی ما قبل از بازی هیچ چیز بدی نگفت. در طول بازی سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم. آنها هم سعی کردند به داور فشار بیاورند. سعی کردیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. متأسفانه ما بازی را واگذار کردیم.

به این ترتیب فاینورد با کسب سه امتیاز این دیدار ۷۳ امتیازی شد تا با هشت امتیاز اختلاف نسبت به آیندهوون در صدر جدول قرار داشته باشد و در آستانه قهرمانی قرار گیرد.تیم های آیندهوون و آژاکس نیز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.فاینورد در صورت قهرمانی در لیگ هلند به صورت مستقیم جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد را نیز به دست خواهد آورد. یاران جهانبخش که از لیگ اروپا حذف شدند، ممکن است هفته آینده با کسب پیروزی در دیدار بعدی خود قهرمانی خودشان را در لیگ هلند قطعی کنند.
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها