به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۹۹۹۳۴

گواردیولا: آرسنال را ببریم هم قهرمانی قطعی نیست

گواردیولا: آرسنال را ببریم هم قهرمانی قطعی نیست
گروه ورزشی: آرسنال با دو بازی بیشتر و پنج امتیاز اختلاف با سیتی صدرنشین لیگ برتر است و فردا جدال حساس این دو تیم در ورزشگاه اتحاد می تواند در سرنوشت قهرمانی بسیار تاثیرگذار باشد. اگر فردا تیم تحت هدایت پپ گواردیولا برنده شود، گام مهمی در راه تکرار عنوان قهرمانی بر خواهد داشت.
1854480
پپ در نشست خبری این بازی گفت: «خیلی خوشحالم که اینجا هستم. بازی واقعا مهمی است چون ما می توانیم امتیازات لازم را در این بازی بگیریم و آنها نیز البته روی کاری که باید انجام دهند، تمرکز خواهند کرد. ما دو بار در این فصل برابر آرسنال بازی کردیم و باید بگویم آرسنال در هر دو بازی عالی بود و کار را برای ما بسیار سخت کرد. این بازی واقعا مهم است ولی تعیین کننده نیست. بازی های سخت زیادی در انتظار هر دو تیم خواهند بود، اما نمی توانیم اهمیت بازی فردا را نیز انکار کنیم.»
گواردیولا ادامه داد: « بازی های آرسنال همیشه جزئیاتی باورنکردنی دارد و بسیار خوب با توپ کار می کنند. بازیکنانی که در ترکیب این تیم به میدان می روند، دارای بهترین کیفیت ممکن هستند و میکل آرتتا آرسنال را وارد ابعادی دیگری کرده است. آنها حالا تیمی بسیار تهاجمی تر از قبل هستند.»
پپ گواردیولا در مورد دو بازی قبلی برابر آرسنال گفت: «در دو بازی‌ای که در این فصل انجام دادیم، آرسنال در هر دو فاز دفاعی و تهاجمی ما را به چالش کشید. کیفیت آنها در بازی‌سازی، استفاده از توپ های دوم و سرعت انتقال توپشان فوق العاده است و این کار را برای هر تیمی سخت می کند.»
1784166
پپ گواردیولا در مورد فروش زینچنکو و ژسوس به آرسنال گفت: «باشگاه در این مورد تصمیماتی را گرفت که به آن اعتقاد داشت. همه هم موافق بودند. بازیکنان می خواستند بروند، باشگاه می خواست بفروشد و می خواست بازیکنانی دیگر بخرد. ژسوس و زینچنکو خوشحال هستند و ما هم پشیمان نیستیم.»
گواردیولا در مورد ارلینگ هالند گفت: «من بارها گفته ام که هالند استثنایی است. ما از رفتار او، روحیه و عشقش به منچسترسیتی بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ایم. آرسنال چگونه او را متوقف می کند؟ نمی دانم، در این مورد با آرتتا حرف نزده‌ام.»
پپ گواردیولا درباره دوستی اش با میکل آرتتا گفت: «هیچ چیز فکر و احساس من در مورد او را تغییر نمی دهد. او در لندن زندگی می کند، من اینجا زندگی می کنم و بنابراین ما کمتر صحبت می کنیم. ما در حال حاضر رقیب هستیم. زندگی و فوتبال همین است ولی چیزی بین ما تغییر نکرده است. این اولین بار در تاریخ ورزش نیست که دو دوست برابر هم قرار می گیرند. من خودم فوتبالیست بوده ام و بارها مجبور بودم دوستانم را شکست بدهم.»
پپ در مورد مالکیت بالای توپ در بازی فردا گفت: «این از آن دست بازی هایی نیست که یک تیم 65 یا 70 درصد بازی را در اختیار داشته باشد. منتظر چنین چیزی نباشید. هر اتفاقی نیز ممکن است رخ بدهد. هر بار که می بازیم، مردم ابتدا همه چیز را به مشکل بدنی تیم نسبت می دهند که این از نظر من مزخرف است. در یک بازی فوتبال می توانید مالک توپ و میدان باشید ولی بازنده شوید. ما به مقطع پایانی فصل رسیده ایم و اگر در چنین بازی هایی ببازیم، یعنی کار تمام شده است. در سپتامبر یا اکتبر چنین حسی نداشتم. در شروع فصل این حس را داشتم که هر بازی قرار نیست یک فینال باشد ولی حالا شرایط متفاوت است.»
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها