به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۳۹۹۹۷۴

توئیت جدید میرسلیم برای عصبانی‌کردن مردم!

توئیت جدید میرسلیم برای عصبانی‌کردن مردم!
گروه عکس: مصطفی میرسلیم، نماینده پرحاشیه تهران در مجلس که همیشه با اظهارات جنجالی خود خبرساز بوده بار دیگر در سخنانی عجیب خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
 
میرسلیم در توئیتر خود در اظهارنظری جنجالی درباره واردات خودرو نوشت:این افتخار برای هر ملتی بس که دسترنج هنر و دانش و تلاش و خلاقیت خود را مصرف کند، نه آن که با دریوزگی تفاله دیگران بر خود ببالد!


در همین رابطه برخی کاربران با انتشار تصاویری از کفش‌های میرسلیم به او کنایه تندی زدند.
کاربران نوشتند: جناب میرسلیم به مردم توصیه می‌کنید که خودرو ایرانی سوار بشید تا عزتمون حفظ بشه اما خودتون کفش ریباک آمریکا را می پوشید! تولید ملی فقط خودرو هست؟ این ‎افتخار برای هر ملتی بس که تن تاک بپوشد و تفاله دیگران را به پا نکند!
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: مصطفی میرسلیم

۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۴:۰۴
میر سلیم حیا کن مجلس و رها کن تولیدی که کمر مردم و بشکنه بدرد لای جرز میخوره اون گاندی بود که اول خودش گیوه وارگاس هندی رو پوشید بعد به مردم گفت تولید ملی نه شماهایی که پاها تون تو خارج عیش نوش می‌کنند بعد مردم و موعظه میکنید (428252)
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۵:۰۷
بالاخره ایشون نماینده اکثریت مردمه و به افکار... ایشون باید غبطه خورد از این زکاوت و هوش مردمی که رای دادن به ایشون (428259)
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۲۰:۴۰
چطور نظر ما حاوی توهین باشه منتشر نمی کنه اما نظر آدمی رو که پر از توهین به مردمه و خونه اش هم لونه منافقین منتشر می کنی؟ (428280)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ۰۷:۱۰
راستی چه خبر از پسر دسته گلت اقای میرسلیم؟ (428306)
۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ۱۳:۴۸
این اقا باید برای حفظ آبرویش هم که شده بازنشسته شود. (428331)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها