به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۳۹۹۹۹

تمجيد آرسن ونگر از مسوت اوزيل

گروه ورزشي: سرمربي آرسنال پس از پيروزي برابر نيوکاسل با اعلام اينکه تيمش انگيزه زيادي براي پيروزي در اين ديدار داشت، به تمجيد از بازي مسوت اوزيل پرداخت. [تمجيد آرسن ونگر از مسوت اوزيل]
تمجيد آرسن ونگر از مسوت اوزيل
آرسنال موفق شد در آخرين ديدار هفته سي و ششم ليگ برتر در خانه با 3 گل نيوکاسل را شکست دهد تا جايگاه خود را در رده چهارم تثبيت کند. آرسن ونگر سرمربي آرسنال پس از پيروزي تيمش برابر نيوکاسل در نشست خبري خود گفت: بازي را خيلي کند و با ترس آغاز کرديم اما هر چه از زمان بازي گذشته قدرت تيم ما بيشتر شد. فکر مي کنم از دقيقه 20 تا پايان مسابقه نمايش بسيار خوبي ارائه داديم. مي دانستيم اين ديدار چقدر مي تواند براي ما مهم باشد. نيوکاسل بازي تدافعي را به نمايش گذاشت که کار را براي ما سخت کرده بود. اما خوشبختانه توانستيم از دفاع فشرده آنها عبور کنيم و به گل برسيم. پس از آنکه گل نخست را به ثبت رسانديم توانستيم با اعتماد به نفس بيشتري بازي را ادامه دهيم و گل هاي بيشتري نيز به ثمر برسانيم.

ونگر در ادامه گفت: در هفته هاي گذشته رقابت سختي با اورتون براي کسب سهميه ليگ قهرمانان داشتيم اما تيمم بسيار مصمم و با انگيزه بود تا با پيروزي در اين ديدار اختلاف امتيازي با اورتون را افزايش دهد. پس از چند نتيجه بد که موقعيتمان را به خطر انداخته بود، توانستيم با قدرت به ليگ برگرديم و اکنون از شرايط تيمم راضي هستم زيرا بازيکنانم روحيه جنگندگي و شجاعتشان را به خوبي به نمايش گذاشتند و به آنچه لياقتشان بود دست يافتند. سرمربي فرانسوي توپچي هاي لندن در ادامه گفت: هنوز رتبه چهارم ما قطعي نشده است و بايد تلاش کنيم که در بازي آينده اين مهم را قطعي کنيم.

سرمربي توپچي‌هاي لندن با تمجيد از بازي مسوت اوزيل هافبک آلماني تيم خود گفت: اوزيل بازيکن بسيار مهمي براي ما محسوب مي شود. او در ميانه هاي فصل با مشکل مصدوميت روبه رو شد و همين باعث شد قدرت فيزيکي اين بازيکن کاهش پيدا کند . خيلي خوشحالم که اوزيل شرايط خوب گذشته خود را بدست آورده است. اوزيل اکنون در بهترين شرايط خود بازي مي کند. نبايد فراموش کنيم که اين فصل اول حضور اوزيل در تيم است و نياز به زمان دارد تا بتواند خود را به شرايط ليگ برتر وفق دهد. اوزيل تکنيک بالايي دارد و باعث مي شود بازي را آسان کند. هوش بالاي اين باعث باعث مي‌شود مهاجمان ما در موقعيت‌هاي خوبي قرار بگيرند. به همين خاطر حضور اوزيل براي تمام تيم مهم است. آرسنال که به فينال جام حذفي انگليس راه يافته است، هفته آينده در خانه از تيم وست‌برومويچ پذيرايي خواهد کرد.