به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۰۰۰۴۶

دیوید تیلور برای مقابله با حسن یزدانی استارت زد

دیوید تیلور برای مقابله با حسن یزدانی استارت زد
گروه ورزشی: مسابقات کشتی آزاد آمریکا به منظور انتخابی مسابقات جهانی در این هفته برگزار می‌شود و نفرات برتر هر وزن راهی مرحله فینال خواهند شد که در آن مدعیان و مدال‌آوران جهانی و المپیک برای پوشیدن دوبنده ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی صربستان با هم سرشاخ می‌شوند.

دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک توکیو و ۲ طلای جهان قرار است همانند قبل در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی بگیرد. وی آمادگی خود را برای رقابت در فینال اعلام کرده و نفر برتر این وزن در مسابقات آزاد آمریکا برای ملی‌پوش شدن باید با تیلور مبارزه کند. این مبارزه ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار می‌شود.
 
دیوید تیلور در رقابت‌های ۲۰۲۲ مقابل حسن یزدانی پیروز شد و طلا گرفت. باید دید هر دو کشتی‌گیر در صورت ملی‌پوش شدن برای جدال احتمالی دوباره چه برنامه‌ای خواهند داشت و آیا کشتی‌گیر کشورمان می‌تواند در این دوره رقیب سرسخت خود را شکست دهد یا خیر؟

توماس گیلمان در ۵۷ کیلوگرم، کایل داک در ۷۴ کیلوگرم، جردن باروز در ۷۹ کیلوگرم و کایل اسنایدر در ۹۷ کیلوگرم از کشتی‌گیرانی هستند که به دلیل مدال جهانی ۲۰۲۲ مستقیم در فینال با حریفان‌شان رقابت می‌کنند.جیدن کاکس با تغییر وزن و مبارزه در ۹۷ کیلو و گیبل استیوسون در ۱۲۵ کیلو از مطرح‌ترین کشتی‌گیران آمریکایی هستند که در مسابقات آزاد شرکت می‌کنند تا بتوانند راهی فینال شوند.
برچسب ها: حسن يزداني
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها