به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۱۳

 آزادی در کشور اسلامی یعنی  ولنگاری

 آزادی در کشور اسلامی یعنی  ولنگاری
گروه سیاسی: نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که در کشور اسلامی شعار آزادی سر داده و برای پیشبرد مقاصد سیاسی و انتخاباتی خود، بر این شعار سوار شدند و در سخنرانی ها و مواضع خود از این مفهوم سوء استفاده کردند، طبیعتاً ولنگاری و اباحه گری را در جامعه اسلامی ترویج دادند.
جواد مجتهدشبستری گفت: وظیفه دولت اسلامی این است که از راه های مختلف نسبت به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه وارد صحنه شده و مانع از تظاهر به بی حجابی و کشف حجاب شود؛ چراکه وظیفه حکومت اسلامی اقتضا می کند که با مسئله بی حجابی در جامعه برخورد کند.
وی، ادامه داد: باید مسئولان مربوطه با افرادی که به صورت عمدی و آگاهانه مرتکب بی حجابی در جامعه می شوند، برخوردهای لازم را انجام دهند و اگر قوانین موجود درباره مسئله حجاب و لزوم رعایت آن در جامعه کافی نیست، باید از طریق ارگان های مربوطه مسئله پیگیری شده و در صورت لزوم، قوانین لازم در این مسئله تصویب شود؛ هرچند مشکل امروز ما این است که متاسفانه به قوانین موجود نیز عمل نمی شود.
مجتهدشبستری نقش برخی از دولت‌های گذشته در ارائه الگوهای غربی به مردم، ترویج سبک زندگی غیر اسلامی و تأثیر بر پوشش اسلامی و عفاف افراد جامعه را پر رنگ دانست و ابراز کرد: قطعا نقش دولت های گذشته در دامن زدن به بی حجابی های اخیر و رواج الگوهای غیر اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عملکرد برخی از مسئولان فضای فرهنگی کشور، جامعه را به سمت بی بندوباری، ترویج ابتذال و گسترش فرهنگ غربی سوق داد، اظهار داشت: این امر زمینه‌ای برای سوء استفاده برخی افراد شد و اخیراً نیز اغتشاشاتی که در جامعه به وقوع پیوست، زمینه را برای سوء استفاده فراهم کرد.

۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۶:۰۶
آزادی در کشور گرانی و بیکاری و تورم و فساد و رشوه‌خواری و غارتگری و قتل است آقای نماینده خوابی (428265)
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۲۰:۴۳
قیاس به نفس می فرمایید حاج آقا! (428281)
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۲۱:۴۵
با رسیدگی به اقتصاد دین تقویت خواهد شد (428283)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها