به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۰۰۶۹۰

رانگنیک: ای کاش رشفورد زمان من هم اینقدر خوب بود!

رانگنیک: ای کاش رشفورد زمان من هم اینقدر خوب بود!
گروه ورزشی: رالف رانگنیک که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را به عهده دارد در دسامبر 2021 به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد انتخاب شد و البته برنامه مدیران باشگاه این بود که رانگنیک در پایان آن فصل قراردادش را دائمی کرده و سال‌ها هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشته باشد.
اما بعد از چند نتیجه ضعیف که باعث شد یونایتد به رتبه ششم جدول لیگ برتر سقوط کند یونایتد از رانگنیک دلسرد شد و او چاره‌ای جز جدایی پیدا نکرد. بعد از منصوب شدن اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی شیاطین سرخ، رانگنیک فوتبال باشگاهی را کنار گذاشت و هدایت تیم ملی اتریش را پذیرفت.
این سرمربی آلمانی در یک مصاحبه با SPORT1 درباره دوران حضورش در منچستریونایتد صحبت کرده و ادعای جالبی درباره مارکوس رشفورد مطرح کرد. رانگنیک گفت: "روزهای سختی بود. باشگاه البته فهمیده بود که دوران قبلی تمام شده و عصر جدیدی شروع شده است. خیلی از صحبت‌های داخلی ما با مدیریت باشگاه را حالا می‌‌بینم که در حال پیاده‌سازی هستند. آنها بازیکنان جدید متعددی به خدمت گرفتند. اما چند بازیکن من در آن دوره که به دلایل مختلف نمی‌توانستند بهترین عملکردشان را ارائه بدهد حالا دوباره در اوج آمادگی هستند و درخشان بازی می‌کنند."
سرمربی سابق یونایتد در ادامه گفت: "منظورم چه کسانی هستند؟ مارکوس رشفورد. اگر او هم در زمان من همین‌قدر آماده بود و عالی کار می‌کرد خیلی خوب می‌شد. لوک شاو هم الان کاملا آماده است و دیگر هیچ مشکل بدنی یا مصدومیتی ندارد. آنها حالا دوباره یک تیم شده‌اند هر چند شکی نیست که مشکلاتی هم وجود دارد که دلایل‌شان مختلف است. ولی آنها حالا این شانس را دارند که دوباره مثل یک تیم پیشرفت کنند. یونایتد حتی فرصت دارد که با پیروزی بر سیتی در فینال جام حذفی به دومین جامش در این فصل برسد."
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها