به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۰۵
اعتماد به گالتیه یا مذاکره با سه مربی دیگر؟

ابهام در پاری‌سن‌ژرمن روی چهار گزینه مربیگری

ابهام در پاری‌سن‌ژرمن روی چهار گزینه مربیگری
گروه ورزشی: از حالا مشخص است که تابستان پیش رو نیز مطابق سال‌های اخیر برای پی اس جی تعیین کننده خواهد بود. ناصر الخلیفی (رئیس) و لوئیس کامپوس (مدیر ورزشی) در حال طراحی تیم برای فصل آینده هستند تا به کیلیان امباپه ابزار و ضمانت‌های کافی برای تمدید او تا 2025 ارائه کنند. این روزها در پاریس بحث در مورد ادامه کار با گالتیه یا جانشین احتمالی او در میان است.
1830299
مربی اهل مارسی به طور مداوم تکرار کرده است که خود را دارای صلاحیت می‌بیند که در فصل آینده نیز مربی پی اس جی باشد. هفته گذشته او اظهار داشت که همراه با لوئیز کامپوس برای ساختن تیم در فصل آینده کار می‌کند. صحبت‌هایی که در پاریس همه را متعجب کرد، چون اگرچه او هنوز یک سال دیگر نیز قرارداد دارد، اما آینده‌اش به این بستگی دارد که باشگاه در بین گزینه‌هایی که مدیریت ورزشی در نظر دارد، جایگزینی مناسب برای او پیدا می‌کند یا خیر.
1830439
طبق گزارش لوپاریزین، زین‌الدین زیدان همچنان جدی‌ترین گزینه جانشینی گالتیه است و بسیار مورد علاقه ناصر الخلیفی قرار دارد ولی زیزو همواره گفته است که به دلیل علاقه‌اش به مارسی هدایت پی اس جی را برعهده نخواهد گرفت. زیدان متولد مارسی است و هرچند هرگز برای باشگاه مارسی بازی نکرد ولی در میان دوست‌داران این باشگاه محبوبیت فراوانی دارد.

1446682
گزینه مورد علاقه کامپوس در صورت برکناری گالتیه ژوزه مورینیو است که با او در رئال سابقه کار دارد. دیگر گزینه پی اس جی نیز تیاگو موتا، بازیکن سابق این باشگاه، است که اکنون هدایت بولونیا را برعهده دارد و ایم تیم را به رتبه هشتم سری آ رسانده است. گزینه نهایی نیز اعتماد به گالتیه برای فصل بعد است که در حال حاضر گزینه‌ای با شانس بالا نیست. پاریس با او امسال فقط در لیگ فرانسه شانس قهرمانی دارد و از رسیدن به مهم‌ترین هدف یعنی فتح لیگ قهرمانان بازمانده است.
1868059
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها