به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۴۰۰۷۳۰

سوال عجیب مالک چلسی از یک هوادار

سوال عجیب مالک چلسی از یک هوادار
گروه ورزشی: بهداد اقبالی و تاد بوئلی، 2 مالک باشگاه چلسی برای تماشای بازی لس‌آنجلس لیکرز و ممفیس گریزلیز به ورزشگاه رفته بودند که یکی از هواداران چلسی، اقبالی را شناخت. این در حالی است که پیشتر گفته شده بود، روسای باشگاه در لس‌آنجلس جلسه دارند تا وضعیت مربیگری تیم را به بحث بگذارند.
گفته می‌شود پوچتینو مربی بعدی چلسی است و در ویدیویی که وایرال و پربازدید شده، صدای یکی از هواداران شنیده می‌شود که از اقبالی می‌پرسد :«مربی بعدی چلسی کیه؟» اقبالی جواب می‌دهد: «تو کی رو می‌خوای؟» و جواب می‌شنود: «من لوییس (انریکه) رو می‌خوام ولی شما دارید پوچتینو رو می‌گیرید. درسته؟» در این لحظه اقبالی چشمکی می‌زند و می‌گوید: «شاید، شاید».
چلسی بعد از فصل ناامید کننده‌ای که داشت و در آن توماس توخل و سپس گراهام پاتر را اخراج کرد، در رده یازدهم جدول لیگ برتر ایستاده. فرانک لمپارد، مربی موقت تیم هم نتوانسته در هیچیک از5 بازی که روی نیمکت نشسته، برنده از زمین خارج شود.
لمپارد بعد از باخت برابر برنتفورد در چهارشنبه گفت: «وقتی به باشگاه برگشتم هیچ هدفی را تعیین نکردم چون متوجه شدم پشت پرده چالش‌هایی وجود دارد.  در مدت کوتاه سخت است که شرایط را عوض کنی... اگر هوادار چلسی هستی، به 20 سال موفقیت عادت کرده‌ای و بیشتر می‌خواهی. مشکلی با اینکه هواداران تیم را هومی‌کنند ندارم. ولی ازبازیکنان دفاع می‌کنم چون می‌دانم بازیکنان جوانی هستند که می‌خواهند خوب بازی کنند.‌»
گری نویل، مداقع سابق منچستریونایتد که اکنون مفسر ورزشی شده، معتقد است پوچتینوانتخاب بی‌عیب و نقصی برای چلسی خواهد بود و انتظار دارد که مربی آرژانتینی عملکرد «خیلی خیلی خوبی در فصل آینده داشته باشد.»
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها