به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۰۰۸۲۱

کدام دستگاه لیزر مو در تهران مناسب میباشد؟

گروه کسب و کار: آیا درباره انواع دستگاه لیزر مو اطلاعاتی دارید؟ امروزه با استفاده از انواع دستگاه لیزر مو می توان به راحتی از شر موهای زائد بدن رهایی یافت.
کدام دستگاه لیزر مو در تهران مناسب میباشد؟
 توضیحاتی درباره انواع دستگاه لیزر مو
همانطور که میدانید مراکز لیزر زیادی در تهران و شهرستان ها وجود دارد اما کدام یک از دستگاه های لیزر در تهران و شهرستان ها بهتر و نتیجه با کیفیت تری دارند.
 برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو باید به رنگ پوست و ضخامت مو توجه کرد. برای کسب بهترین نتیجه باید فناوری لیزر مورد استفاده با ضخامت مو و رنگ پوست سازگاری داشته باشد. دستگاه های لیزر با طول موج های متفاوت می توانند باعث حذف موهای زائد بدن گردند.
 امروزه استفاده از دستگاه لیزر مو برای رفع موهای ناخواسته و زائد بدن مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. نتیجه استفاده از لیزر موهای زائد، تقریبا دائمی می باشد و دیگر نیازی نیست از روش های اپیلاسیون، موبر، تیغ، وکس و ... برای از بین بردن موهای زائد قسمت های مختلف بدن استفاده کنید.



اگر میخواهید لیست کامل مراکز لیزر تهران را ببینید روی لینک زیر کلیک کنید .
مراکز لیزر مو در تهران
نحوه عملکرد دستگاه لیزر مو جهت رفع موهای زائد
لیزر مورد استفاده در دستگاه لیزر مو از طریق رنگدانه های مو یا ملانین به ریشه مو می رسد و انرژی گرمایی نور به فولیکول مو انتقال می یابد. افزایش حرارت موجب از بین رفتن و سوختن رگ های خونی تغذیه کننده فولیکول مو شده، در نتیجه فولیکول مو دیگر قادر نیست موهای جدید تولید کند.
 
برخی از انواع مختلف دستگاه لیزر مو
از مهمترین عوامل موثر بر انتخاب دستگاه لیزر مو مناسب، رنگ پوست است که با معیار روشنایی پوست و میزان مقاومت پوست در برابر نور خورشید به 6 نوع تقسیم بندی می شود. از جدیدترین و کاربردی ترین دستگاه های لیزر مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-    لیزر الکساندرایت یا الکس کندلا با استفاده از طول موج 755 نانومتر مناسب برای پوست های روشن تا سبزه
-    لیزر دایود با استفاده از لیزر 800 تا 810 نانومتر مناسب برای تمام رنگ های پوست
-    لیزر ان دی یگ  با استفاده از طول موج 1064 نانومتر مناسب برای پوست های تیره و خیلی تیره
-    الکس دایود با استفاده از ترکیب فناوری لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر و لیزر دایود با طول موج 800 تا 810 نانومتر
-    الکس سرد یا الکس کوترا دارای فناوری الکس و ان دی یگ مناسب برای تمام رنگ های پوستی
-    دستگاه های نوری IPL با استفاده از فرکانس رادیویی و نور: این دستگاه لیزر نیست اما با استفاده از نور شدید پالسی که به وسیله لامپ گزنون تولید شده موجب از بین رفتن موهای زائد می گردد.

 الکس کندلا
دستگاه لیزر مو الکس کندلا یا دستگاه لیزر الکساندرایت از معروف ترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر الکس می باشد. الکس کندلا با تاباندن نور لیزر دارای طول موج 755 نانومتر برای استفاده تمام افراد دارای پوست روشن تا سبزه مناسب است.
دستگاه لیزر مو الکس کندلا نور قرمز رنگ لیزر را در طیف فروسرخ ساتع می کند. نوری که از این دستگاه لیزر ساتع شده، با نور لامپ و نور آفتاب متفاوت است. اشعه های نور آفتاب و نور لامپ دارای طول موج های مختلف هستند، در حالیکه نور قرمز دستگاه الکس کندلا تنها از طول موج 755 نانومتر تشکیل شده است.


مراکز لیزر مو در سعادت آباد

طول موج های مختلف قادر هستند تاثیرات مختلف بر روی سطوح مختلف پوست بگذارند. به همین دلیل لیزرها جهت انجام کاربردهای مختلف استفاده می شوند. این دستگاه با طول موج کوتاه خود می تواند موجب حذف موهای زائد بدن گردد.
میزان دقت دستگاه لیزر مو الکس کندلا به گونه ای است که بدون تاثیر بر سطوح دیگر پوست، موجب از بین رفتن موهای زائد ناحیه هدف می شود. تمام افراد  اعم از خانم و آقایان دارای پوست روشن تا سبزه می توانند برای از بین بردن موهای زائد سطوح زیادی از بدن خود از این تکنولوژی استفاده کنند.
لازم به ذکر است بدانید دستگاه لیزر مو الکساندرایت با تکنولوزی پیشرفته خود خیلی سریع عمل می کند. افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند، می توانند  با استفاده از این دستگاه بهترین نتیجه را به دست آورند.  افرادی که موهای سفید و یا خاکستری دارند، کاندید مناسبی برای استفاده از این دستگاه لیزر نمی باشند. همچنین افراد دارای پوست خیلی تیره نمی توانند از این دستگاه استفاده کنند زیرا ممکن است در حین لیزر  به رنگدانه های پوست آنها آسیب رسیده و قسمتی از پوست روشن تر از سایر قسمت های پوست شود.

مراکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

مزایای دستگاه لیزر مو الکس کندلا
انواع دستگاه لیزر مو برای حذف موهای زائد بدن کاربرد دارند. از لیزر الکس کندلا برای برداشتن انواع خال، از بین بردن جای بخیه های زایمان سزارین، درمان بیماری هایی مثل واریس، لکه های ناشی از افزایش سن، درمان ماه گرفتگی و حذف تتو استفاده می شود.  ویژگی هایی که در ادامه ذکر می شوند مختص دستگاه الکس کندلا می باشد:
-    دارای تاییدیه FDA
-    مجهز به تکنولوژی خنک کننده پیشرفته
-    بازدهی بالا
-    از بین بردن موهای زائد به صورت غیر تماسی
-    به صفر رسیدن احتمال انتقال بیماری های پوستی
-    سرعت بالا در رسیدن به بهترین نتیجه
-    کمترین احتمال بروز خطا
-    مناسب برای پوست های روشن تا سبزه
-    حذف سطح وسیعی از موهای زائد بدن
-    عملکرد ساده و مطلوب
-    تنوع کاربرد

الکس دایود
دستگاه لیزر الکس دایود جهت از بین بردن موهای زائد بدن از طول موج های 808 نانومتر دایود  و طول موج 755   نانومتر الکساندرایت استفاده می کند.  دایود لیزر به صورت تماسی و با استفاده از ژل بر روی پوست، باعث حذف موهای زائد می گردد. این دستگاه با طول موج های مختلف و قدرت بالا در اعماق پوست نفوذ کرده و موجب سوزاندن فولیکول های مو می شود.
دستگاه لیزر مو الکس دایود برای از بین بردن موهای زائد پوست های روشن سریعتر عمل می کند. افرادی که دارای پوست تیره هستند، باید دوره درمان طولانی تری را سپری کنند. این دستگاه با توجه به تکنولوژی برتر خود می تواند انواع موهای ضخیم و نازک را از بین ببرد.
مزایای استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود
با استفاده از دستگاه لیزر مو می توان به صورت دائمی از دغدغه اصلاح موهای زائد بدن با روش های دردآور مانند اپیلاسیون رهایی یابید. یکی از کم عارضه ترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر مو، دستگاه لیزر الکس دایود می باشد.
-    دارای طول موج بالا
-    قابلیت ترکیب تکنولوژی لیزر دایود و الکساندرایت
-    توانایی پوشش 6 تیپ پوستی
-    سرعت بالا و عدم نیاز به تعداد جلسات درمان بیشتر
-    حذف موهای زائد بدون درد
-    دارای سیستم خنک کننده جهت خنک نگهداشتن پوست
-    جلوگیری از ایجاد سوختگی در سطح پوست

تفاوت دستگاه لیزر مو الکس کندلا و الکس دایود
مهمترین تفاوت دستگاه لیزر الکساندرایت و دایود موضوع تماسی و غیر تماسی بودن دو دستگاه لیزر مو می باشد.
-    در دستگاه لیزر دایود هندپیس های دستگاه باید حتما با پوست تماس داشته باشند تا موهای زائد از بین بروند اما در دستگاه الکساندرایت نیازی به تماس پوستی نیست.
-    لیزر های دایود با فرکانس های بالا به صورت رولی کار می کنند اما لیزرهای الکساندرایت با فرکانس های پایین به صورت شاتی عمل می کنند.
-    طول موج لیزر الکساندرایت 755 نانومتر بوده ولی طول موج دستگاه دایود از 750 تا 1064 نانومتر تغییر می کند.
-    دستگاه لیزر الکساندرایت دارای سیستم خنک کننده می باشد که به وسیله اسپری کردن گاز نیتروژن بر روی سطح پوست موجب خنک نگهداشتن پوست می شود.  در حالیکه لیزر دایود دارای سیستم خنک کننده تماسی بوده و در صورت تماس سر هندپیس دستگاه دایود  با پوست، عمل خنک کنندگی ایجاد می گردد.
-    تعداد جلسات درمانی لیزر الکس کندلا کمتر از لیزر دایود می باشد.
-    لیزر الکساندرایت برای حذف موهای نازک بهتر از دستگاه دایود عمل می کند.
 
الیت پلاس
دستگاه لیزر مو الیت پلاس دارای دو لیزر الکساندرایت و  لیزر ان دی یگ می باشد. این دستگاه از دستگاه های لیزر ساخت شرکت سایناشور کشور آمریکا است. هزینه استفاده از این دستگاه لیزر کمی بیشتر از انواع دیگر دستگاه لیزر می باشد.
دستگاه لیزر مو الیت پلاس جهت حذف موهای زائد بدن  در تمام رنگ های پوستی اعم از پوست های روشن، متوسط،  تیره و برنزه مناسب است. این دستگاه با قدرت و سرعت بسیار بالا می تواند حتی موهای زائد نازک را نیز از بین ببرد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر الیت پلاس
-    برطرف کردن ضایعات پیگمانته پوست
-    برطرف کردن قرمزی پوست و ضایعات ناشی از آفتاب سوختگی
-    برطرف کردن کک و مک های پوست
-    مناسب برای افرادی که پوست خود را با سولاریوم و یا آفتاب برنزه کرده اند
-    برطرف کردن لکه های پوستی ناشی از افزایش سن
-    برطرف کردن ضایعات عروقی مانند رگ های عنکبوتی
-    جوانسازی غیر تهاجمی
-    درمان قارچ ناخن

مقایسه دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر الیت پلاس
دستگاه لیزر الیت پلاس با استفاده از دو طول موج 755 نانومتر و 1064 نانومتر ان دی یگ، برای از بین بردن موهای زائد تمام تیپ های پوستی مناسب است  اما دستگاه لیزر کندلا با طول موج 755 نانومتر  برای استفاده پوست‌های روشن مناسب تر است.
-    هر دو دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد کاربردهای دیگری نیز دارند. دستگاه الکس کندلا برای حذف خال، خطوط تتو، جای بخیه، اسکار و ماه گرفتگی مناسب است. از الیت پلاس برای برطرف کردن جای اسکار و درمان جای جوش های سر سیاه استفاده می شود.
-    میزان مهار درد در هر دو دستگاه تقریبا یکسان است اما  دستگاه الیت پلاس با تولید دمای 30 درجه سانتی گراد زیر صفر، شدت کرختی بیشتری نسبت به لیزر الکساندرایت با دمای 23 درجه سانتی گراد زیر صفر ایجاد می کند.
-    هزینه استفاده از دستگاه لیزر کندلا کمتر از دستگاه الیت پلاس می باشد.

چه کسانی مناسب استفاده از دستگاه لیزر مو نمی باشند؟
برای استفاده از دستگاه لیزر مو باید به یک پزشک متخصص با تجربه و ماهر مراجعه کنید. انجام این عمل توسط افراد نالایق و بدون مهارت کافی باعث بروز عوارض جانبی می شود. برخی از افراد کاندید مناسب برای استفاده از لیزر نیستند که عبارتند از:
-    مصرف داروهای خاص
-    وجود اختلالات هورمونی در فرد
-    ابتلا به برخی بیماری ها
-    سابقه ایجاد گوشت اضافی در ناحیه عمل
-    سابقه ابتلا به تبخال مکرر
-    سابقه ابتلا به عفونت فعال مانند جوش های چرکی
-    استفاده از ایزوترتینویین
-    خانم های باردار
-    استفاده از داروهای دارای طلا
-    افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس
 
برچسب ها: دستگاه لیزر مو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها