به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۰۱۳۴۴

شرط میلیاردر انگلیسی: همه خریدهای یونایتد با من!

شرط میلیاردر انگلیسی: همه خریدهای یونایتد با من!
گروه ورزشی: راتکلیف یکی از دو مشتری جدی در کنار شیخ جاسم بن حامد آل ثانی از قطر است که همچنان شانس بسیاری برای خرید باشگاه منچستریونایتد دارد. 

خانواده گلیزر پس از 18 سال تصمیم به فروش این باشگاه گرفته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند با بررسی دقیق شرایط و طی کردن روند لازم، این باشگاه را به بهترین پیشنهاد واگذار کنند اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌اند. 

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که پیشنهاد ارائه شده از سوی راتکلیف شامل بندی است که در آن تاکید کرده که به محض در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه خواهان داشتن کنترل کامل روی خرید و فروش بازیکنان است و این موضوع از اهمیت خاصی برای او برخوردار است. 

این روزنامه تاکید کرده که بندهای مشابه با شرایط خاص در پیشنهاد ارائه شده از سوی ثروتمند قطری هم دیده می‌شود و یکی از دلایلی که پاسخ دادن به این پیشنهادات تا به حال طول کشیده همین موارد است که امکان دارد شرایط را به شکلی پیش ببرد که کار فروش یونایتد تا تابستان و حتی بیشتر از آن هم به طول بیانجامد. 

گلیزرها تمایلی به پذیرش چنین شروطی ندارند چون دوست دارند تا لحظه آخر که این باشگاه را ترک کنند کنترل کاملی روی شرایط داشته باشند، نه این که به محض توافق بخواهند تا این حد از مدیریت یونایتد کنار زده شوند. 
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها