به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۰۱۵۴۱

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد
گروه اقتصادی: قیمت نهایی محصولات ایران خودرو ویژه اردیبهشت ماه 1402 با احتساب کلیه هزینه های جانبی از سوی این شرکت اعلام شد.
لیست قیمت محصولات ایران خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
به گزارش تجارت نیوز، بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو، ز مطرح کرد: پیش‌بینی می‌شود بازار خودرو در ماه‌های آینده تحت تاثیر اخبار و وعده‌های ورود خودروهای دست دوم با رکود مواجه می‌شود. اما این رکود موقتی خواهد بود.
او گفت: اگر قیمت دلار در روزهای آینده افزایش داشته باشد، قطعاً بر قیمت خودرو نیز تاثیر می‌گذارد و روند صعودی باز می‌گردد.

این کارشناس صنعت خودرو توضیح داد: اگر دولت به سیاست‌های مداخله‌جویانه خود در رابطه با عرضه خودرو، مانند سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ادامه دهد، قیمت خودرو افزایش می‌یابد. اما میزان افزایش قیمت‌ها به شرایط کلان کشور و تورم بستگی دارد.صدرایی ادامه داد: اما اگر وعده واردات خودروهای دست دوم عملی شود، به‌رغم اینکه تعداد خودروهای وارداتی اندک خواهد بود اما بازار را از لحاظ روانی به رکود بیشتری می‌برد و باعث کاهش قیمت‌ها می‌شود.او افزود: در رابطه با پیش‌بینی قیمت‌ها در بلندمدت باید به مسائل کلان اقتصادی توجه کرد. باید منتظر ماند و مشاهده کرد که سیاست‌های به کار گرفته‌شده تا چه میزان می‌توانند جلوی شیب افزایش قیمت‌ها را بگیرد؟
برچسب ها: ایران خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها