به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۰۱۶۰۹

مسی در الهلال: شایعات در عربستان اوج گرفت

مسی در الهلال: شایعات در عربستان اوج گرفت
گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که لیونل مسی به پایان دوران حضور خود در پاریس سن ژرمن رسیده است. فوق ستاره پرتغالی به دلیل سفر به عربستان، به مدت دو هفته از سوی باشگاه فرانسوی با محرومیت روبرو شد و اکنون همه در انتظار تصمیم این بازیکن برای انتخاب تیم آینده اش هستند.
پس از تصمیم جنجالی باشگاه پاریسی، از شب گذشته اخبار فراوانی در عربستان منتشر شده که حکایت از مذاکرات میان الهلال و لیونل مسی دارد. ابوالطیفه که یکی از خبرنگاران بسیار نزدیک به باشگاه الهلال است، مدعی شده است که مدیریت این باشگاه به توافق با اسطوره آرژانتینی نزدیک شده است.
ابوالطیفه در توئیتر خود نوشت: «مسی در باشگاه الهلال خواهد بود و همه چیز توافق شده است؛ اگر خداوند کار را آسان کند.» از آنجایی که این خبرنگار رابطه بسیار نزدیکی با سران باشگاه الهلال دارد، توئیت او به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و دیگر رسانه های عربستانی نیز به آن پرداختند.

1870380
روزنامه الشبابیة عربستان نیز شب گذشته به این موضوع واکنش نشان داد. این روزنامه نیز که به باشگاه الهلال نزدیک است و معمولا به دلیل انتشار اخبار موثق از تیم‌های عربستانی معروف شده است، نوشت: برای کسانی که با ما تماس گرفتند و در مورد مذاکره تیم الهلال با مسی سوال کردند، هر چه هست در توئیت 45 روز پیش گفته ایم.
1870381
این روزنامه 45 روز پیش مدعی شد که مسی فصل بعد را در الهلال توپ خواهد زد. الشبابیة جزو اولین رسانه‌ها بود که حتی پیش از شروع جام جهانی 2022، مدعی شد که کریستیانو رونالدو با النصر به توافق رسیده و در این باشگاه توپ خواهد زد. اتفاقی که رخ داد و فوق ستاره پرتغالی به فوتبال عربستان آمد و حالا باید دید خبر دوم الشبابیة درباره مسی نیز درست از آب در خواهد آمد یا خیر.
لیونل مسی که برای سفری 48 ساعته و به عنوان سفیر گردشگری عربستان در این کشور به سر می‌برد، آینده ای در فرانسه ندارد و باید دید که او از میان پیشنهاداتش، به سراغ کدام گزینه می‌رود. بارسلونا به شدت خواستار بازگرداندن مسی است و پیشنهاد داغ و شگفت انگیز عربستانی‌ها نیز روی میز است.
1870382
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها