به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۰۱۶۶۱

بهترین خبری که تن‌هاخ می‌توانست بشنود

بهترین خبری که تن‌هاخ می‌توانست بشنود
گروه ورزشی: واران در مسیر بهبود قرار دارد و ممکن است به مسابقات پایانی لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفی برابر منچسترسیتی برسد.
مدافع فرانسوی در بازی با سویا در لیگ اروپا مصدوم شد و این واهمه وجود داشت که تا آخر فصل قادر به بازی نباشد. او هم‌اکنون پنج دیدار اخیر یونایتد را از دست داده است.
اریک تن‌هاخ تایید کرد که واران دو دیدار بعدی تیم برابر برایتون و وستهم را هم از دست می‌دهد ولی روند بهبودی او سریع‌تر از اسکات مک‌تامینی است: «در حال حاضر، رافا به برگشت نزدیک‌تر است تا اسکات ولی این دو نفر در دو بازی آینده هم غایب خواهند بود.» 
مربی منچستریونایتد همچنین گفت که الخاندرو گارناچو هم برابر برایتون غایب است. مچ پای این بازیکن مصدوم شده است: «فکر می‌کنم برای دوباره داشتن او خیلی زود است. او به چند جلسه تمرین احتیاج دارد و بعد در دسترس خواهد بود.»
یونایتد در حالی با برایتون روبه‌رو می‌شود که 11 روز قبل از این مسابقه، حریف را در نیمه نهایی جام حذفی شکست داده و حالا هم به برد در این دیدار نیاز دارد تا به هدف خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شود.
تن‌هاخ در این باره گفت: «فکر می‌کنم هر کسی که در سطح بالای ورزش است، اگر ببازد بخواهد انتقام بگیرد. آنها انگیزه زیادی برای شکست دادن ما دارند ولی ما باید عطش بیشتری نسبت به آنها نشان بدهیم تا این مسابقه را ببریم.»
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها