به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۱۶۷۲

 برکناری کسی که می‌خواست کیش و قشم را بفروشد

 برکناری کسی که می‌خواست کیش و قشم را بفروشد
گروه سیاسی: مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی، از سمت خود برکنار شد.
به گزارش مرکز روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پی اظهارات حاشیه‌ساز‌ و خلاف‌ واقع مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخصوص ناتوانی دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان، وی با دستور معاون رفاه و امور اقتصادی این وزارتخانه از سمت خود برکنار شد.
به گزارش فرارو، سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت خبری «۹۰ اقتصادی» با اشاره به بحران صندوق‌های بازنشستگی کشور گفته بود: «به زودی مجبور می‌شویم قشم و کیش و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.» این صحبت‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته و با واکنش مسئولان دولتی نیز مواجه شده است.
همچنین سجاد پادام در این مصاحبه گفته بود: از جایی که ۳۰۰ هزار تا شهید دادیم تا یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم داریم به جایی می‌رسیم که مجبور شویم کیش و قشم و خوزستان را برای پرداخت حقوق بازنشتسگان بفروشیم، تجربه‌ای که یونان طی کرده. کشور یونان ۱۰۰ جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد، ما هم به زودی به این وضعیت دچار می‌شویم. حتی اگر ۳ میلیون بشکه نفت را بدون تحریم بفروشیم و پولش را کامل بگیریم باز هم نمی‌توانیم بحران بازنشستگان را حل کنیم.
برچسب ها: بازنشستگان

۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۰۹:۴۶
جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد
وگرنه داشت عین واقعیت رو میگفت (429030)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۰:۱۵
چون حرف حق زد و قسمتی از وضعیت وحشتناک اقتصادی جامعه و بازنشستگان رو گفت عزلش کردند. (429031)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۰:۱۹
چطور به خودش اجازه داده همچین حرفی رو به دهنش بیاره. این توهین به همه مردم ایران است. ما جان می دهیم ولی یک وجب از خاک ایران را نمی دهیم (429034)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۱:۰۹
نمیخواست جایی را بفروشد... میخواست جلوی فروششان را بگیرد. صرفا یک فرد دلسوز و شجاع اخراج شد (429036)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۲۲:۴۸
این نوع حرف زدن درست نبود. دست گذاشت روی نقطه ضعف مردم

خاک ایران خط قرمز ماست (429094)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۱:۲۰
من پیشنهاد میکنم قشم و کیش رو 50 ساله اجاره بدن به یه کشور پیشرفته . مثل هنگ کنگ که صدساله در اجاره انگلستان بود . فقط به چین کرایه ندین چون بعد از 50 سال بهتون پس نمیده (429038)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۲۱:۵۴
بحرین هم اجاره 99 ساله انگلیس بود؛ اما موقعی که مدت اجاره تمام شد دبه در آورد و مسئله همه پرسی را مطرح و بحرین را از ایران جدا کرد. عین همین سناریو را برای هنگ کنگ هم داشتند اما آن جا چنان تودهنی خوردند که حالا حالاها یادشان نمی رود. (429081)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۲۲:۴۸
خب الان دو ساله که توی قراردادی به چین اجاره دادند یجورایی یه قسمت‌هایی رو دیگه (429093)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۱:۲۴
میره یه جای دیگه پست و سمت میگیره (429040)
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۰:۰۵
این فرد واقعیت را گفته ، از وضعیت اطلاع داشته و به نوعی تذکر داده . ما از این آدم ها در مدیریت خیلی کم داریم . نشان می هد که ایسان مثل بقیه مدیران چاپلوس نبوده . اگر بهش پست بدن حقشه. (429138)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۱:۳۹
آخه یکی به این یارو حالی کنه یونان اصلا" منابع درآمدزایی مثل نفت و گاز و .... نداره که داری اونو با ما مقایسه میکنی. البته بدبختی اینه که ما این همه منابع رو داریم ولی راه استفاده رو بلد نیستیم. چون خیلی کشورها، بدون همین منابع هم با جمعیت پیرشون دارن راحت زندگی میکنن. (429044)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۲:۱۳
یکی هم امد یک کلام حرف حق زد امدن کردنش را زدن بابا او دل سوز این نظام و کشور بود این کلمات او حکم طلا داشت برای بیدار شدن شما نا دانها (429045)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۴:۰۹
این آقا وامثال اینها بدانند ما بازنشستگان امروز همان رزمندگان دهه ۶۰هستیم که با خون وجان از وجب به وجب این سرزمین مقدس دفاع کردیم والان هم اگر احساس خطر کنیم بدانید ما همان رزمنده دهه ۶۰هستیم ولی این دفعه به اتفاق فرزندانمان از سانت سانت این خاک مقدس دفاع خواهیم کرد ولی چی بگم اموالمان را سپردیم دست شما وامثال
شما ولی امانتدار خوبی نبودید کردید حیاط خلوت خودتان واین مصیبت را رقم زدید. (429053)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۷:۵۱
این اقا وضعییت بحرانی تامین اجتماعی را بیان کرد
و در حقیقت واقعیت موجود را بیان کرد (429072)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۸:۰۲
کی یادشه که موقع
مدیریت مرتضوی دهه 80تو کشتی
جشن سالگرد تامین اجتماعی
میگرفتن.

اونقدر پول بود که نمیدونستن
چطور نفله کنن
یعنی نمیدونستن روزی باید
اینارو پس بدن (429076)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۹:۲۰
اقا چرا با دروغپردازی و تیتر نابجا بنده خدا را ترور شخصیت میکنید این بابا که در توضیح خود نشان داد که بحران را از هر کس دیگری در بدنه دولت بهتر متوجه شده و هشداربجایی داد (429079)
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۹:۵۶
فکر کنم از همین حالا قیمت خانه و اجازه خانه در کیش و قشم و خوزستان سر به فلک کشیده است؛ لطفاً قبل از فروش اطلاع بدهید تا ما هم برویم همان جا. (429080)
محمدرضا شمس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۲۲:۵۶
با سلام ، انتظار نمی رفت در این رسانه ،در مقابله با هشداری که مربوط به سیاستگذاری اشتباه دولتها و مجالس ( و شاید کل نظام ) در سالهای متمادی بوده، انگشت اتهام به سوی فرد هشدار دهنده با هر عقیده و مسلک سیاسی نشانه گرفته شود.
باید عمق فاجعه مشخص وبا کمک اندیشمندان و متخصصین امر، فکر چاره بود. (429096)
رئیس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۳:۵۶
بابا بیچاره حرف بدی که نزد ی هشدار داد....
البته بگم دور ما خوزستانی ها را خط بکشید ما زمین فروش نیستیم...
اگه کسی دیگه بگه خوزستان اهمیتش کمتر از سوریه بفرروشینش و سرمایه گذاری روش نکنید و از این صحبت ها حلقومش پاره می کنیم....خوزستان پایتخت زمستانه هخامنشیان و قلب کهن سرزمین ایران...و پارسیان است...ملتفت که هستید!!! (429160)
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۶:۱۳
الانم دارن میفروشن
ولی اول خاکشو
استخونشم که ارزش نداره (429166)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها