به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۱۹۰
همه باید بروند، از گلر و مهاجم گرفته تا مدیر و مربی

الهلال بعد از شکست، زیر شدیدترین انتقادات تاریخ!

الهلال بعد از شکست، زیر شدیدترین انتقادات تاریخ!
گروه ورزشی: الهلال نتوانست برای پنجمین بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد و در مسابقه پایانی با نتیجه یک بر صفر و در مجموع 2 بر یک مغلوب اوراوا ردز شد تا نماینده ژاپن در چهارمین فینال آسیایی خود، برای سومین بار عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

در پایان این مسابقه، صفحات هواداری الهلال به شدت نسبت به عملکرد تیم معترض بوده و خواستار تغییرات وسیع و گسترده در تیم شدند. از مدیریت باشگاه به ریاست فهد بن نافل گرفته تا سرمربی و بازیکنان تیم از فشار انتقادات جان سالم به در نبرده و مورد غضب طرفداران قرار گرفتند.

سالم الدوسری از جمله بازیکنانی است که به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. او در دقایق پایانی فینال رفت به دلیل حرکتی بچه‌گانه، با کارت قرمز مستقیم، از زمین مسابقه اخراج شد و جای خالی او در دیدار برگشت به شدت احساس می‌شد.
1871788
یکی از صفحات هواداری الهلال درباره سالم الدوسری نوشت: بگذارید تاریخ گواهی دهد که سالم الدوسری در یکی از مهم‌ترین دیدارها، الهلال را ناکام گذاشت.

همچنین عبدالرحمن الجماز معاون سابق سردبیر روزنامه الریاضیه و کارشناس برنامه الدیوانیه در توئیتر خود خطاب به سالم الدوسری نوشت: هواداران هرگز فراموش نخواهند کرد که چه کردید و دلیل مستقیمی برای از دست دادن عنوان قهرمانی آسیا بودید.

عبدالله المعیوف سنگربان الهلال که یکی از ستاره‌های این تیم در سال‌های اخیر بوده نیز مورد هجوم منتقدین قرار گرفت. یک صفحه توئیتری در این خصوص نوشت: تفاوت ما با اوراوا این است که آنها یک دروازه‌بان خوب داشتند. جذب دروازه‌بان خارجی در فصل آینده، مهم‌تر از هر پست دیگری است.
1871789
محمد کنو هافبک ملی‌پوش الهلال نیز که به دلیل عقد قرارداد غیرقانونی با النصر منجر به بسته شدن 2 پنجره نقل و انتقالاتی الهلال شد، مورد انتقاد بسیاری از هواداران قرار گرفت. روزنامه الشبابیة نوشت که کنو از السد قطر پیشنهاد دارد و بهتر است با جدایی او موافقت شود. چند صفحه هواداری نیز به انتقاد از عملکرد کنو پرداخته و عده‌ای نیز او را عامل عدم جذب بازیکن و تقویت نشدن تیم می‌دانستند.
رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال نیز در صدر انتقادات قرار دارد. بسیاری از هواداران الهلال خواستار اخراج او هستند. یک متن جالب به سرعت در میان بسیاری از صفحات هواداری الهلال منتشر شد که دیاز در طول دوران مربیگری خود در 13 فینال شرکت کرده که در 10 مورد آن شکست خورده است. نکته جالب اینکه او در فینال سال 2017 میان اوراوا ردز و الهلال هدایت تیم عربستانی را برعهده داشت و یک بار دیگر مغلوب این تیم شد.

1871790
و بالاخره اینکه رئیس موفق باشگاه الهلال نیز از گزند انتقادات در امان نبود. برخی از صفحات هواداری خواستار اخراج فهد بن نافل، رئیس جوان آبی‌های ریاض شدند که افتخارات زیادی را با این تیم کسب کرده است.
از سال 2019 که بن نافل به عنوان رئیس باشگاه الهلال انتخاب شد، این تیم در 3 فصل اخیر لیگ عربستان عنوان قهرمانی را کسب کرده است. الهلال در این مدت 2 بار قهرمان آسیا شده، یک بار قهرمانی جام حذفی و یک مرتبه قهرمانی سوپر کاپ را از آن خود کرده است. آنها امسال راهی دیدار فینال جام حذفی شده‌اند و یک جام دیگر در دسترس الهلال و بن نافل است و با وجود این همه افتخارآفرینی، حتی او نیز از انتقادات هواداران جان سالم به در نبرد.
برچسب ها: الهلال عربستان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها