E_DOC_LOCATION_20_BLOCK}'; $conf['doc']['blocks'][29] = '{TOP_DOCS_VISIT_MAIN_BLOCK}'; $conf['doc']['blocks'][30] = '{TOP_DOCS_COMMENT_MAIN_BLOCK}'; ?> کری ستاره سیتی: هیچ ترسی از رئال نداریم! - بهار نیوز
 
به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۲۳۰۶

کری ستاره سیتی: هیچ ترسی از رئال نداریم!

کری ستاره سیتی: هیچ ترسی از رئال نداریم!
گروه ورزشی: منچسترسیتی سه‌شنبه این هفته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار بگیرد. 

شاگردان پپ گواردیولا به دنبال گرفتن انتقام شکست در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان هستند و قصد دارند با عبور از سد رئال به دیدار فینال این فصل این رقابت‌ها راه پیدا کنند تا به رویای دیرینه قهرمانی در این مسابقات برسند. 

سیلوا در آستانه این بازی حساس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« بله، ما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم اما به هیچ وجه ترسی از رئال نداریم. چرا باید از آنها بترسیم؟ ما سعی داریم که روند خودمان را که در طول این دو ماه به دست آوردیم حفظ کنیم و با نهایت اعتماد به نفس برای پیروزی برابر این تیم به این دیدار قدم خواهیم گذشت. می‌دانیم که آنها بی‌دلیل فاتح لیگ قهرمانان فصل گذشته نشدند. 

مسئله آرم و نام باشگاه نیست. مسئله هرگز چنین چیزی نبوده است. مسئله بازیکنانی هستند که در زمین حضور دارند. اگر رئال فصل گذشته لوکا مودریچ، تونی کروس، وینیسیوس جونیور و کریم بنزما را نداشت، نمی‌توانست صرفا به خاطر این پیراهن جامی ببرد. ما باید احمق باشیم که به آنها احترام نگذاریم اما هدف خودمان را داریم و می‌دانیم که فصل گذشته با شرایط سختی شکست خوردیم. این بار می‌خواهیم متفاوت ظاهر شویم.»
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها