به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۰۲۵۲۳

به منظور قهرمانی در حذفی، کوین بر می‌گردد

به منظور قهرمانی در حذفی، کوین بر می‌گردد
گروه ورزشی:کوین یامگا مدافع راست استقلال که به دلیل مصدومیت به زادگاهش برگشته است، هر روز به طور اختصاصی تمرین می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، بازیکن تاثیر گذار استقلال در فاز دفاع و حمله در دربی از ناجیه همسترینگ مصدوم شد و با کسب اجازه از باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو و برای دیدار به خانواده راهی فرانسه شد. اما این سبب نشده تا او از تمرینات دست بکشد و هر روز به طور اختصاصی برای مداوای مصدومیتش تمرین کند و جالب اینکه هر روز از وضعیت خود به ریکاردو ساپینتو گزارش می‌دهد. نکته جالب اینکه کوین تمرینات روزانه اش را استوری می‌کند تا نشان دهد برای بازگشت به ترکیب استقلال و همراهی این تیم در هفته‌های پایانی لحظه شماری می‌کند.

در صورت صدور مجوز از سوی پزشک و هم چنین درخواست ریکاردو ساپینتو، کوین یامگا به تهران برمی‌گردد تا در بازی با نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ترکیب استقلال به میدان بیاید. این دیدار سوم خرداد در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و در صورت پیروزی استقلال در این بازی، آبی‌ها راهی بازی نهایی خواهند شد. بازی نهایی هم 10 خرداد برگزار می‌شود و سمت دیگر فینال برنده دیدار هوادار – پرسپولیس خواهد بود.  

استقلال شانس قهرمانی اش در لیگ برتر کم شده اما در جام حذفی این شانس را دارد و به طور حتم در هفته‌های باقی مانده با تمرکز بیشتری به نسبت بازی‌های لیگ برتر، در بازی‌های جام حذفی حاضر می‌شود و به همین دلیل ریکاردو ساپینتو روی بازگشت کوین یامگا به اردوی آبی تاکید دارد. آبی‌ها در صورت قهرمانی در جام حذفی با توجه به اینکه فاتح سوپر جام هم شده اند، با خاطره ای خوب فصل را به پایان خواهند برد.
برچسب ها: کوین یامگا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها