به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۰۲۷۷۹
هیت باز هم نیکس را شکست داد

لیکرز در یک قدمی فینال کنفرانس غرب

لیکرز در یک قدمی فینال کنفرانس غرب
گروه ورزشی: استیفن کری، ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز، هر آنچه در توان داشت برای پیروزی در بازی چهارم سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به کار گرفت اما این لانی واکر بود که پیروزی را به نام لس‌آنجلس لیکرز ثبت کرد.
استیفن کری در این دیدار که در سالن کریپتو شهر لس‌آنجلس برگزار شد،‌ 31 امتیاز، 10 ریباند و 14 پاس گل داشت ولی لانی واکر که از نیمکت به ترکیب لیکرز اضافه، هر 15 امتیاز خود را در کوارتر چهارم به دست آورد و عامل پیروزی تیمش بود.
واکر، نخستین بازیکن تاریخ لیکرز پس از کوبی برایانت فقید (1997 مقابل یوتا جز) است که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین می‌شود و 15 امتیاز به دست می‌آورد. برایانت 26 سال پیش در همین روز، چنین رکوردی از خود به جا گذاشت.
لبران جیمز 27 امتیاز،‌ 9 ریباند و 6 پاس گل و آنتونی دیویس 23 امتیاز و 15 دیگر برای لیکرز داشتند تا این تیم تنها یک پیروزی دیگر تا فینال کنفرانس غرب فاصله داشته باشد.
راسل وستبروک و پت بورلی، دو بازیکن پیشین لیکرز که در اواسط فصل از این تیم جدا شدند،‌ اخیراً مدعی شده‌اند در صورت قهرمانی لیکرز در NBA، انگشتر قهرمانی باید به آنها هم اهدا شود.
میامی هیت نیز در بازی چهارم سری نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق با 27 امتیاز و 10 پاس گل جیمی باتلر از سد نیویورک نیکس گذشت. جیلن برانسون 32 امتیاز و 11 پاس گل برای نیکس داشت.
نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:‌
گلدن استیت 101 - لیکرز 104 (3 بر یک به سود لیکرز)
نیویورک 101 - میامی 109 (3 بر یک به سود نیویورک)
برچسب ها: بسکتبال NBA
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها