به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۰۳۰۷۶
جوردی آلبا به فکر جدایی

بعد از بوسکتس، یک کاپیتان دیگر هم رفتنی است

بعد از بوسکتس، یک کاپیتان دیگر هم رفتنی است
گروه ورزشی: سرخیو بوسکتس پس از 18 سال بازی برای تیم‌های دوم و اول بارسا در پایان همین فصل جدا خواهد شد و مقصد بعدی او احتمالا لیگ عربستان خواهد بود. طبق گزارش اسپورت، جوردی آلبا، یکی دیگر از کاپیتان‌های بارسا، نیز به فکر جدایی است و امروز مدیر برنامه‌های او در دفتر باشگاه حضور داشت تا با مدیران بارسا گفت‌وگو کند.
1873502
این مدافع کهنه کار که از سال 2012 برای تیم اول بارسا بازی می‌کند، با وجود اینکه یک سال از قراردادش باقی مانده، اخیرا بیش از گذشته از احتمال جدایی‌اش استقبال کرده است. درست است که آلبا هرگز علناً از تمایلش به جدایی حرف نزده، اما اتفاقات اخیر باعث شده او در افکارش تجدیدنظر کند و در حال حاضر او برای یافتن راه‌حلی که به نفع همه باشد، تلاش می‌کند.
بدیهی است که از طرف باشگاه کار را برای او بسیار آسان می‎‌کنند و با فسخ قرارداد به او اجازه خواهند داد که رایگان به باشگاهی که می‌خواهد برود. در مقابل، بارسلونا از بازیکن می‌خواهد که حداقل بخش قابل توجهی از دستمزد باقی مانده خود را ببخشد، از جمله برخی از طلب‌هایی که از دوران پاندمی کرونا دارد.

1786764
از جنبه ورزشی هم جدایی آلبا مثبت تلقی می‌شود، زیرا با آلخاندرو بالده و مارکوس آلونسو، پست دفاع چپ به خوبی پوشش داده شده است. آلبا در فصل جاری بیشتر از همیشه نیمکت‌نشین بوده و از این حیث ناراضی است. آلبا هم می‌تواند مثل بوسکتس با قهرمانی در لالیگا از بارسا خداحافظی کند تا دوران یک بازیکن قدیمی دیگر نیز در باشگاه کاتالان به اتمام برسد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها