به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : ۴۰۳۱۱۲

خانواده بایدن به دریافت پول از چین متهم شد

خانواده بایدن به دریافت پول از چین متهم شد
گروه بین الملل: رئیس کمیته نظارت در مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد که خانواده جو بایدن میلیون‌ها دلار از چین دریافت کردند.
جیمز کومر، در کنفرانسی خبری اظهار کرد که تحقیقات کنگره آمریکا حکایت از این داشت که خانواده جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بیش از ۱۰ میلیون دلار از منابع خارجی از جمله از جانب چین دریافت کردند که این اقدامی غیرقانونی است. بایدن از سمت خود به عنوان معاون رئیس جمهور به منظور دریافت اموال غیرقانونی بهره‌برداری کرد.کومر عنوان داشت که این اتهام به زمانی برمی‌گردد که بایدن پست معاون باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا را برعهده داشت.
کومر خاطرنشان کرد: بایدن به جای آنکه با مردم آمریکا صادق باشد، از زمان انتخابات ۲۰۲۰ تا امروز ادعا کرد که خانواده‌اش هیچ اموالی از سوی چین دریافت نکرده است که این دروغ بزرگی است که همچنان تا به امروز ادامه دارد. خانواده او میلیون‌ها دلار از چین دریافت کرد و باورش دشوار است که او به عنوان رئیس جمهور از این امر اطلاعی نداشته باشد. این مقام آمریکایی گفت که تحقیقات همچنین حکایت از روابط خانواده بایدن با شرکت‌هایی که مبالغ بسیاری را از خارج دریافت کردند، دارد.
برچسب ها: جو بایدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها