به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۰۳۳۴۶

مراسم تشییع پیکر «حسین زمان» برگزار شد

مراسم تشییع پیکر «حسین زمان» برگزار شد
گروه فرهنگی: مراسم تشییع پیکر حسین زمان ـ خواننده موسیقی پاپ ـ صبح جمعه (۲۲ اردیبهشت ماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. در پی این مراسم، پیکر این خواننده در جوار هنرمندانی چون شهرام عبدلی (بازیگر)، محمدرضا الوند (نویسنده تئاتر) و جلال مقامی (دوبلور) به خاک سپرده شد.به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور اعضای خانواده، نزدیکان و دوستان و همچنین جمع کثیری از علاقمندان این هنرمند عرصه موسیقی همراه بود.
 
هادی خانیکی، محمدمهدی گورنگی، صابر جعفری، حمید خزایی، چنگیز حبیبیان، مهوش وقاری، مهدی یراحی، مانی رهنما، امیر بکان، محسن میردامادی، حمیدرضا نوربخش، باربد بابایی و ... از جمله حاضران در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برای آخرین وداع با حسین زمان بودند. حسین زمان، در دوره‌ای ـ اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه‌ی ۸۰ ـ قبل از ممنوعیت برای اجرای کنسرت که به گفته‌ی خودش ۱۷ سال به طول انجامید، با خواننده‌های دیگری در عرصه پاپ همکاری داشت و حتی همراه با برخی از آنها ـ قاسم افشار، خشایار اعتمادی و علیرضا عصار ـ آلبوم مشترک (فصل آشنایی) را منتشر کرد و به نوعی این افراد، احیاءکننده موسیقی پاپ کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی بودند؛ با این همه در مراسم تشییع پیکر زمان، اغلب این هنرمندان حضور نداشتند یا حداقل حضورشان به رویت عموم نرسید.
 
خبر درگذشت حسین زمان، خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان صبح پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) اعلام شد. او پس از طی دوره‌ای بیماری در سن ۶۴ سالگی درگذشت.مراسم یادبود این هنرمند یکشنبه ـ ۲۴ اردیبهشت ماه ـ ساعت ۱۹ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.
برچسب ها: حسین زمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها