به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۰۳۴۷۰

راز مرگ عجیب دختر جوان فاش شد

راز مرگ عجیب دختر جوان فاش شد
گروه حوادث: وقتی جسد دختری جوان کنار فنس‌ها پیدا شد، به‌نظر رسید که به قتل رسیده است اما دوربین مداربسته اسرار مرگ عجیب او را فاش کرد.به گزارش همشهری آنلاین، بامداد دیروز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد دختری جوان در محوطه‌ای حوالی چیتگر افتاده و مرگ او به‌دلیل خفگی است. تیم جنایی راهی محل حادثه شد و تحقیقات کلید خورد. جسد دختر جوان که حدودا ۲۵ساله بود کنار فنس‌ها افتاده و بند کیف به دور گردنش پیچیده شده بود.

در آنجا پروژه‌ای در حال ساخت بود و دور تا دور محوطه فنس‌کشی شده بود. جسد درست کنار فنس‌ها افتاده بود و یکی از ساکنان برج‌های آن محدوده چشمش به جسد افتاده و پلیس را خبر کرده بود. شواهد اولیه حکایت از این داشت که دختر جوان به قتل رسیده است اما در آنجا دوربین مداربسته‌ای وجود داشت که بازبینی تصاویر آن، اسرار مرگ مرموز دختر جوان را فاش می‌کرد. در این شرایط مأموران به سراغ دوربین رفتند و پس از بازبینی تصاویر، مشخص شد که جنایتی صورت نگرفته و مرگ دختر جوان یک حادثه بوده است.
 
آنطور که تصاویر نشان می‌داد، دختر جوان حدود ساعت ۲ بامداد به سمت فنس‌ها که حدود ۲ متر ارتفاع داشت رفته و قصد داشت از بالای آن عبور کرده و وارد محوطه شود. او چندبار برای بالا رفتن از فنس‌ها تقلا کرده و در مرحله آخر کیفش را دور گردنش انداخت تا راحت‌تر از فنس‌ها بالا برود و خودش را به آن‌طرف برساند که ناگهان اتفاق تلخی افتاد؛ دختر جوان تعادلش را از دست داد و بند کیف دورگردنش پیچیده شد و تا چند دقیقه به حالت معلق قرار گرفت.

این اتفاق باعث شد تا بند کیفی که دور گردنش پیچیده شده بود باعث خفگی وی شود و جانش را از دست بدهد. با مشخص شدن اسرار مرگ تلخ دختر جوان، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد وی به پزشکی قانونی را صادر کرد.از سوی دیگر هویت وی فاش شد اما هنوز مشخص نیست که وی به چه دلیل قصد داشته از فنس‌ها عبور کند و خودش را به محوطه برساند. تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها