به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۰۳۶۸۶

نزاع هولناک در گاراژ خودرویی، خونبار شد

نزاع هولناک در گاراژ خودرویی، خونبار شد
گروه حوادث: جوان معروف به «خرمالو» که در یک نزاع وحشتناک، پژوسواران را با ضربات چاقو به خاک و خون کشیده بود برای فرار از مجازات به داخل جنگل های کوی سیدی مشهد پناه برد اما چند ساعت بعد خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش خراسان، این حادثه خونین ساعت ۲۲:۲۰ شب شنبه گذشته در خیابان فدائیان اسلام مشهد هنگامی رخ داد که چند جوان سوار بر یک دستگاه پژو پارس نوک مدادی مقابل یکی از انبارهای ضایعاتی درون گاراژ خودرویی توقف کردند و از داخل خودرو بیرون پریدند. «جواد» یکی از کارگران این انبار که به «خرمالو» معروف است با مشاهده هم محله ای های خود که قبلا با آن ها اختلاف داشت، ناگهان قمه خود را بیرون کشید و به سمت آن ها هجوم برد چرا که احتمال می داد سرنشینان پژو برای گرفتن انتقام از نزاع قبلی وارد گاراژ (انبار) شده اند.

لحظاتی بعد در حالی درگیری خونباری زیر چراغ های روشن گاراژ شکل گرفت که «خرمالو» بی رحمانه تیغه قمه را در هوا چرخاند و ضربات مهلکی را بر پیکر راننده و دو سرنشین دیگر پژو پارس وارد آورد به گونه ای که دو تن از پژو سواران آخرین نفس هایشان را می کشیدند و دیگری نیز زخم های کاری برداشته بود.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است، ضارب ۲۷ ساله که عربده کشان صحنه وحشتناکی را رقم زده و خون به پا کرده بود، بی درنگ از محل گریخت و دیگر کارگران و اهالی محل پیکرهای خون آلود ۳ جوان را به بیمارستان شهید کامیاب رساندند که فاصله اندکی با محل وقوع نزاع داشت اما معاینات پزشکی بیانگر آن بود که دو جوان به نام های «علی – آ» و «مرتضی – ت» جان خود را از دست داده اند و مالک پژو نیز در حال جدال با مرگ است.

به همین دلیل «علی – ح» بلافاصله به اتاق عمل هدایت شد و تحت مداوا قرار گرفت. از سوی دیگر با گزارش این نزاع مرگبار به پلیس ۱۱۰، نیروهای انتظامی عازم محل وقوع جنایت شدند و با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. طولی نکشید که قاضی «محمود عارفی راد» به همراه گروهی از افسران پلیس آگاهی خراسان رضوی، عازم مرکز درمانی شد و دستورات ویژه ای را پس از انجام یک سری تحقیقات تخصصی، برای شناسایی مخفیگاه «جواد» معروف به «خرمالو» صادر کرد.

در پی دستور قضایی، گروهی از کارآگاهان با نظارت سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) رصدهای اطلاعاتی را برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز کردند. بررسی های کارآگاهان نشان می داد که پدر «خرمالو» مدتی قبل فوت کرده است و او به منزل خاله اش می رود. با همین سرنخ، گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سروان اسماعیل عظیمی مقدم (افسر پرونده) به سمت منزل خاله وی حرکت کردند اما آن ها زمانی به محل رسیدند که مشخص شد «خرمالو» با برداشتن برخی از لوازم و وسایل مورد نیازش از آن جا گریخته و به مکان نامعلومی رفته است.

ادامه تحقیقات میدانی که با راهنمایی های قاضی «عارفی راد» به مخفیگاه های احتمالی دیگر متهم در چند نقطه مختلف کشید نیز بیانگر آن بود که متهم مذکور موتورسیکلت یکی از دوستانش را به امانت گرفته تا بتواند از چنگ قانون بگریزد. این گزارش حاکی است: در حالی که بررسی های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی روی توقیف موتورسیکلت امانتی متمرکز شده بود، سرنخ هایی به دست آمد که نشان می داد «خرمالو» در جنگل های کوی سیدی مشهد مخفی شده است. بنابراین کارآگاهان با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به طرف جنگل های مذکور حرکت کردند چرا که احتمال می دادند وی برای مدتی به جنگل نشینی روی آورده باشد اما هنوز به مقصد نرسیده بودند که «جواد – ک» عرصه را بر خود تنگ دید و قبل از حضور کارآگاهان، خود را تسلیم نیروهای انتظامی کرد.

این متهم کوتاه قامت که ۲۷ سال دارد، در بازجویی های تخصصی ادعا کرد: حدود ۴ ماه قبل با یکی از سرنشینان پژو دعوا کرده بودیم و آن ها به قصد انتقام آمده بودند به همین دلیل اگر من آن ها را نمی زدم به یقین آن ها مرا می کشتند! چرا که برخی از آن ها نیز چاقو و شمشیر در دست داشتند.، متهم مذکور در حالی این ادعا را مطرح می کرد که تحقیقات کارآگاهان نشان داد او در پرونده های چاقوکشی و نزاع دیگری هم تحت تعقیب بود. تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این جنایت هولناک ادامه دارد.
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها