به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۰۳۸۸۰

تصادف مرگبار ون مسافربری با یک کامیون/فیلم

تصادف مرگبار ون مسافربری با یک کامیون/فیلم
گروه فیلم:  بر اثر برخورد یک ون مسافربری با یک کامیون در شمال شرق مکزیک، دست‌کم ۱۳ نفر کشته شدند.به گزارش فرارو، این حادثه در بزرگراهی بین شهر‌های ساراگوسا و هیدالگو در ایالت مرزی تاماولیپاس رخ داد.مقامات امنیتی تاماولیپاس در بیانیه‌ای گفتند: دفاع مدنی در حال واکنش به این حادثه است و ۱۳ کشته گزارش شده است.
 
تصاویر منتشر شده از سوی مقامات حاکی از آن بود که ون مسافربری به طور کامل نابود شده و سوخته و کامیون نیز تقریبا سوخته است.یکی از مقامات دادستانی که خواست نامش فاش نشود، گفت که تعداد قربانیان ممکن است افزایش یابد، زیرا نشانه‌هایی وجود دارد که خانواده راننده کامیون همراه او بوده و احتمالاً نیز کشته شده اند. شواهد اولیه حاکی از فرار راننده کامیون دارد.

این مقام دادستانی گفت: رسانه‌های محلی گزارش دادند که ممکن است بیش از ۲۰ نفر در این حادثه و آتش سوزی ناشی از آن کشته شده باشند، اما مقامات همچنان در محل کار می‌کنند.رسانه‌های محلی گزارش دادند که قربانیان احتمالاً همه اعضای یک خانواده بوده اند که ون مسافربری را برای رفتن به شهر شمالی مونتری در وراکروز کرایه کرده اند.تصادفات جاده‌ای در مکزیک در سال‌های اخیر به دلیل سرعت بالا، شرایط نامناسب وسایل نقلیه یا رانندگان خسته افزایش یافته است.سازمان‌های مدنی خواستار قوانین سختگیرانه‌تر برای کاهش مرگ و میر در جاده‌های مکزیک شده اند.
....
برچسب ها: حوادث رانندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها