به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۴۰۱۴

بنزما سیتی را تهدید کرد: این شوت یادتان باشد!

بنزما سیتی را تهدید کرد: این شوت یادتان باشد!
گروه ورزشی: حساسیت دیدار سرنوشت‌ساز منچسترسیتی و رئال مادرید که چهارشنبه‌شب در دور برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برگزار می‌شود نه تنها هواداران بلکه ستاره‌های این دو تیم را هم هیجان‌زده کرده است.
دیدار رفت دو تیم در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید. حالا تکلیف صعود یکی از دو غول اروپا از نیمه‌نهایی به دیدار چهارشنبه شب بستگی دارد که در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد. کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال، که از امیدهای رئال و آنچلوتی در بازی برگشت است با انتشار یک تصویر در اینستاگرام برای سیتیزن‌ها کری‌خوانی کرد.
1840507
بنزما برای کری‌خواندن و به نوعی تهدید منچسترسیتی از یکی از ستاره‌های بزرگ سابق رئال، هموطنش زین‌الدین زیدان، استفاده کرد.
بنزما در اینستاگرام خود در یک استوری تصویری از زیدان را منتشر کرد که او را در حال به ثمر رساندن یکی از گل‌های مشهور تاریخ چمپیونزلیگ نشان می‌دهد. گلی که زیزو در فینال لیگ قهرمانان 2002 با پیراهن رئال مقابل بایر لورکوزن به ثمر رساند.
1875735
شوت سهمگین و تاریخی زیدان در فینال چمپیونزلیگ 2002 که بنزما در اینستاگرامش منتشر کرد.
دیدار رئال و لورکوزن در فینال آن سال با پیروزی 2-1 رئال به پایان رسید و گل پیروزی‌بخش سفیدپوشان با شوت سهمگین زیدان که بنزما تصویری از آن را منتشر کرده است به ثمر رسید.
رئال مادرید با چهارده قهرمانی رکورددار فتح چمپیونزلیگ است و امید دارد امسال این رکورد را به 15 قهرمانی بهبود بخشد. از سوی دیگر سیتی با اینکه چند سالی است یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپا به حساب می‌آید، هنوز نتوانسته در این تورنمنت به قهرمانی برسد و پپ و تیمش امسال را بهترین شانس خود برای رسیدن به این هدف می‌دانند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها