به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۰۴۲۷۴

طعنه  به سازندگان بیلبوردی با حرفهای جعلی

طعنه  به سازندگان بیلبوردی با حرفهای جعلی
گروه سیاسی: روزنامه اطلاعات نوشت:سال‌ها گذشت تا معلوم شد نامه‌ منتسب به چارلی‌چاپلین خطاب به دخترش در ارشاد وی به نوعی حجاب، یا اقرارنامه‌ اینشتاین در مورد اسلام‌آوردنِ وی و بلکه تشرّف به تشیّع مجعول است؛ همان‌گونه که ترجمه‌های مرحوم ذبیح‌الله منصوری در مورد امام‌صادق علیه‌السلام، با عنوان مغز متفکر جهان تشیّع(!) ساخته و پرداخته ذهن او و برخاسته از ناچاری وی در ارتزاق از راه نوشتن بوده؛ که البته بسی جای تأسف!
کسانی، گیرم‌ از سر حسن نیّت اما سطحی و شتابان، بعد از فراز و فرودهایی تأسف بار در چالش حجاب، به صحنه‌ فرهنگ و هنر ورود کرده‌اند؛ بلکه آنچه در این سال‌ها جواب نداد، جواب دهد. بسیار خوب! دست‌مریزاد!… اما بد نیست اگر به سراغ منابع یا اشخاصی خارج از این فرهنگ و اعتقاد می‌روند و فعلا از نمد گفتارهای آنان به دنبال بافتن کلاه مورد نظر هستند، لااقل به سه‌چیز بیندیشند:
۱- اگر با چشم خود، این عبارات را در آثار آنان ندیده‌اند، به نقل‌قول‌ها و مشهورات مجعول اکتفا و اعتنا نورزند؛
۲-قبل و بعدِ این عبارات را از همان افراد و آثار در نظر بگیرند؛ چرا که گاه این قبل و بعدها به کلّی مطلبی را که دوستان در نیّت دارند، وارونه می‌کند!
۳- خود را آماده کنند که اگر فردا و پس‌فردایی، گفتارهایی از این نویسندگان و شعرا نظیر ویکتورهوگو یا تولستوی، با مستندات قطعی روانه کوچه و بازار شد و با جملات قصار فعلیشان در تضاد و تعارض بود، پاسخی درخور برای آن موقعیت نیز داشته‌باشند.
برچسب ها: حجاب

صفورا
United States
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۱۶:۵۳
منتشر کنندگان اين بيلبورد هاى ارزشى عقيده دارند دروغ در راه پيشبرد عقيده شون واجبه حالا شما هى بيا حرفاى اينارو سبک و سنگين کن که کدوم خوبه کدوم بد (430065)
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۱۷:۴۱
یادتان هست یکی از نمایندگان در باره حجاب نامزد کریم بنزما سخن گفته بود. بعد عکسی منتشر شد که نشان می داد مساحت لباسی که تن نامزد آقا بنزماست کلاً 12 سانتی مربع است. (430067)
عادل
United Arab Emirates
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۵:۰۳
شهروندی که برای
هزینه های زندگی مانده و
فرززندانی که با سوئ تغذیه
دارن بزرگ میشن
بعد باید مالیات به دولت پرداخت کنه
ودولت اون مالیات تحمیلی رو صرف
انبوهی از بیلبوردهای مزخرف میکنه
کی جواب این حق وناس رو باید بده؟

به کدام مذهب هستید؟ (430108)
۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ۱۲:۳۴
مالیات های تحمیلی
صرف بنرهای مزخرف
واعصاب خورد کن

وقتی بودجه شعار نویسی
از بودجه محیط زیست بیشتره
اینه مجلس انقلابی (430228)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها