به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۰۴۴۶۷

مورایس تحمل تشویق هواداران سپاهان رانداشت

مورایس تحمل تشویق هواداران سپاهان رانداشت
گروه ورزشی:سرمربی سپاهان در میان تشویق‌ شدید هواداران این تیم در کرمان به رختکن رفت.به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در یکی از بهترین فصول خود در تاریخ لیگ از نطر میانگین امتیازگیری، در نهایت دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند و در رده دوم جدول به عنوان نایب‌قهرمان لیگ فصل را به اتمام رساند.

با این حال شانس قهرمانی آنها در هفته آخر، هواداران زیادی را از اصفهان به کرمان کشاند تا در ورزشگاه باهنر ۱۰۰ دقیقه تیم خود را تشویق کنند.اما قهرمانی پرسپولیس در قائمشهر با پیروزی در بازی همزمان هم مانع از شور و شوق سپاهانی‌ها در تشویق تیم، بازیکنان و سرمربی محبوب‌شان نشد.

حدود هزار تماشاگر سپاهان در کرمان در انتهای بازی به شدت اعضای تیم خود را تشویق می کردند و در این بین مورایس که خستگی و رنج فصلی که پایان آن با قهرمانی همراه نبود حسابی در چهره‌اش آشکار بود، ترجیح داد خیلی زود پس از پایان بازی به سمت رختکن برود و این لحظات را در زمین چمن و مقابل هواداران پشت سر نگذارد.
به هرحال مورایس در اولین فصل حضور در فوتبال ایران عملکرد مقبولی داشت و بی‌تردید با توجه به اسکواد سپاهان، آرامش یکنواخت این باشگاه در طول فصل و البته شناخت بیشتر این پرتغالی از فوتبال ایران، فصل آینده را فقط برای قهرمانی شروع خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها