به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۰۴۴۷۷

توییتر به محل کاریابی تبدیل می‌شود؟

توییتر به محل کاریابی تبدیل می‌شود؟
گروه اقتصادی: توییتر نخستین خرید این شرکت تحت مالکیت ایلان ماسک را انجام داد و یک استارتاپ استخدام را خرید.به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد خرید استارتاپ استخدام لاسکی (Laskie)، گامی در مسیر تبدیل شدن توییتر به یک اپلیکیشن همه منظوره است که از سوی ایلان ماسک، مالک میلیاردر این شرکت شبکه اجتماعی اعلام شده است. ماسک که به تازگی لیندا یاکارینو را به عنوان مدیرعامل توییتر انتخاب کرد، در سمت مدیر ارشد فناوری، به کار در بخش‌های محصول و نرم افزار ادامه می‌دهد.
 
استارتاپ لاسکی که مستقر در کالیفرنیا است، خود را به عنوان قدرتمندترین پلتفرم برای استخدام نبوغ فناوری معرفی کرده و از زمان تاسیس در سال ۲۰۲۱، حدود شش میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.هنوز هدف ایلان ماسک یا مدیرعامل جدید توییتر در خرید این استارتاپ معلوم نیست اما خرید یک استارتاپ استخدام به شکل روشنی، حرکت در این مسیر و احتمالا رقابت توییتر با شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین را نشان می‌دهد.

با انحلال دپارتمان مطبوعاتی توییتر و معرفی یک سیستم پاسخ اتوماتیک، دسترسی به توییتر دشوار شده است.
با توجه به برنامه ایلان ماسک برای تبدیل توییتر به یک سوپر اپلیکیشن که اغلب به عنوان "اپلیکیشن ایکس" به آن اشاره می‌کند، احتمالا خریدهای بیشتری در راه خواهد بود زیرا ایلان ماسک می‌خواهد این اپلیکیشن، تنها اپلیکیشنی باشد که برای نیازهای آنلاین مصرف کنندگان کفایت می‌کند.

طبق گزارش وب سایت اکسیوس به نقل از منابع آگاه، ارزش این خرید که نیمی به صورت نقدی و نیمی به صورت سهام بوده، ده‌ها میلیون دلار بوده است.بر اساس گزارش وب سایت تِک رادار، هیچ کدام از این دو شرکت درباره این خبر، اظهارنظر عمومی نکردند اما چند ساعت پس از انتشار خبر این خرید، وب سایت لاسکی تعطیل شد و اکنون پیامی با این مضمون نشان می‌دهد که پلتفرم لاسکی دیگر قابل دسترس نیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها